Gezocht: Client voor 3 sessies massagetherapie

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Josje
Gast

Gezocht: Client voor 3 sessies massagetherapie

Bericht door Josje »

Hallo,

Mijn naam is Josje (zij/haar) 37 jaar en aan het afstuderen als holistisch massagetherapeut. Ik schrijf mijn scriptie over wat massagetherapie voor trans*personen (of questioning) kan betekenen. Zelf ben ik nooit een 'standaard' meisje geweest. Ik deed liever dingen die men 'jongensachtig' noemt. Ik verzette me als kind hardgrondig tegen de genderhokjes. In mijn praktijk wil ik een plek bieden waar iedereen zichzelf kan zijn.

Tijdens een holistische massagetherapie sessie nodig ik je uit contact te maken met je eigen lichaam en te voelen hoe het op dit moment in je lichaam is. Je lichaam heeft je vaak van alles te vertellen. Door middel van massage kan dit versterkt of verdiept worden. Meer contact met je lichaam kan inzicht geven, rust geven en is soms een reden om zaken anders aan te pakken. Het kan ook spannend zijn, zeker als je lichaam (nog) niet is zoals je zou willen. Samen stemmen we steeds af wat voor jou op dit moment goed is.
Voor meer informatie kijk op mijn website: www.lichaamstaal-utrecht.nl

Voor mijn examen ben ik op zoek naar een trans*persoon die interesse heeft om via massage het contact met je lichaam te onderzoeken. Dat kan met je (eventuele) transitie te maken hebben, maar dat hoeft niet.
Het gaat om een serie van 3 sessies van ongeveer 1,5 uur op woensdag 16 februari, 9 maart en 16 maart in Utrecht. Tijdens het examen zal er één examinator meekijken. We stemmen steeds samen af welk deel/delen van het lichaam aangeraakt wordt en of dat met of zonder kleding is. De sessies zijn kosteloos.

Heb je (mogelijk) interesse of heb je nog vragen neem gerust contact op: [email protected] of 06-47914102
Ik studeer aan de opleiding Holos massagetherapie https://holosacademie.nl/