Interview mentale gezondheid transgender jongeren

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Dylan Tijhaar
Gast

Interview mentale gezondheid transgender jongeren

Bericht door Dylan Tijhaar »

Hi allemaal!

Mijn naam is Dylan en ik ben op dit moment aan het afstuderen voor de studie Communication and Multimedia Design aan de Hogeschool Utrecht. Ik voer mijn afstudeeropdracht uit vanuit designbureau Greenberry dat websites, apps en andere digitale producten ontwerpt. Met mijn afstudeerproject houd ik mij bezig met de mentale gezondheid van transgender jongeren en hoe we dit zouden kunnen ondersteunen.

Ik ben daarom opzoek naar een paar transgender jongeren die het interessant vinden om hier even over te praten. Ik zal een aantal vragen stellen, maar ben vooral ook benieuwd naar wat jij denkt dat zou kunnen helpen! Je hoeft hierbij niet persé te denken aan een app of website, maar gewoon iets wat jouw leven net iets makkelijker zou kunnen maken. Als je wat ouder bent lijkt het mij nog steeds interessant om met je te praten, misschien dat je wat beter kan terugkijken op wat jij miste in je tienerjaren.

Het online interview zal een halfuur tot driekwartier duren. Lijkt je dit interessant, stuur dan een mailtje naar [email protected].

Hopelijk tot snel!