Borst prothese.

Make-up, kleding, en zo voort
Roosje
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Borst prothese.

Bericht door Roosje »

Ik heb gisteren mij eerste borst protheses binnen gekregen. Cup C en ben er zo extreem blij mee, ik vond dat ik persoonlijk zelf al redelijk pass. maar nu helemaal. Ik had ze van Amazon gehaald, geen fan van de site maar waren ze wel redelijke prijs. Het voelt ook echt goed om wat gewicht te hebben op me borst en voel me zo veel meer vrouwelijk! Maar nog wel een vraag, kan je ook gewone bh's gebruiken want heb nu ook zo speciale prothese bh en mij oudere passen niet want dat waren push cup A.
En ook een vrouwelijke bril gekregen dus nu is het helemaal goed. :)
Marije

Re: Borst prothese.

Bericht door Marije »

Gefeliciteerd. Cup C is een beste. 8-)

Hier heb ik ze net aan de wilgen gehangen. Ik zit tussen A en B in en ik ben blij met puur natuur. Misschien komt er nog iets bij.
:hbeat: Mijn verhaal staat op : https://marije.me/ :hbeat:
Sofie-Fleur
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Sofie-Fleur »

Hey Roosje,

Super tof dat jij je protheses binnen hebt, geven mij ook altijd die confidence boost.
Ik zelf draag ze in gewoon voorgevormde T-shirt bh's, wat nog nooit problemen heeft gegeven.

Gr,
Sofie
-Brianne-

Bericht door -Brianne- »

ik heb zelf een siliconen protese gekocht van roanyer.. ziet er leuk uit opzich maar kreeg er een benauwd gevoel van rond de hals en het leek met alles of ik een extreme push-up had. ook een c-cup, heb er de schaar ingezet en er losse proteses van gemaakt en nu is het al stukken beter