Facturen T-Cedent.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Facturen T-Cedent.

Bericht door Anon20230219 »

Mijn echtgenote kreeg vanochtend een vreemde mail van Tanja met het verzoek om diverse facturen in te dienen bij haar verzekeraar.
Zal eens nakijken bij mijn echtgenote maar volgens mij zijn een hoop facturen al betaald.
Echter bij de mail zaten geen bijlagen welke geopend konden worden, het mailprogramma probeert iets te downloaden maar dat deed hij sinds vanochtend al.
Ze bied haar excuus aan dat ze er nu pas aan toe komt haar administratie op orde te brengen.
Was even benieuwd of meer cliënten van T-Cedent deze mail en App hadden ontvangen.
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Evy1946 »

Ik heb vangelopen zondag mijn kontact met Tanja verbroken, reden onduidelijke gesprekken, testen die niet in te vullen waren, alleen lezen, fouten in de verzekerings codes, kreeg het gevoel aan het lijntje te houden worden.
Sommige gesprekken werden onder supervisie gehouden door stagiaire.
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Frederieke »

Hoi @Evy1946 , dat lijkt me bijzonder teleurstellend. Ik zag op de site dat je weer kunt aanmelden bij PsyTrans, misschien een alternatief voor jou?

On-topic: ik vind het een hele vreemde vraag. Het zou Tanja niets uit mogen maken of jullie de facturen nou declareren of niet. Zolang de rekening maar betaald wordt natuurlijk. Ik zou de factuurnummers heel nauwkeurig controleren. Weet je zeker dat het geen scam is? Ik kreeg vanmorgen ook een mail, zogenaamd van PostNL.

Groetjes, Frederieke.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8024
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Emma »

Als het van Tanja is gewoon controleren. Administratie is en blijft een zwak punt, daar is destijds ook haar Psycho Informa aan ten onder gegaan.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Anon20230219 »

Frederieke schreef: 01 mar 2022, 12:55 Hoi @Evy1946 , dat lijkt me bijzonder teleurstellend. Ik zag op de site dat je weer kunt aanmelden bij PsyTrans, misschien een alternatief voor jou?

On-topic: ik vind het een hele vreemde vraag. Het zou Tanja niets uit mogen maken of jullie de facturen nou declareren of niet. Zolang de rekening maar betaald wordt natuurlijk. Ik zou de factuurnummers heel nauwkeurig controleren. Weet je zeker dat het geen scam is? Ik kreeg vanmorgen ook een mail, zogenaamd van PostNL.

Groetjes, Frederieke.
Ik heb haar ook een App gestuurd en daarin zei ze dat ze het opnieuw zou gaan versturen.
De tekst van de mail oogde heel raar en amateuristisch als ik heel eerlijk ben, zodoende dat ik het al niet zo vertrouwde en haar een App stuurde.
De mail met de openstaande facturen nog steeds niet ontvangen.
Het mail programma blijft proberen iets binnen te halen dus ik ga de mail tekst even opslaan en dan de originele mail weg kieperen.
Sowieso is het raar dat ze dit vraagt want ik heb declaraties van haar bij DSW gezien dus waarom ze dit alsnog vraagt doet mij achter de oren krabben.
Maar goed ze raakte tijdens de gesprekken met mijn echtgenote regelmatig de weg in Word kwijt dus zo zal het dan ook met de declaraties gebeuren :lol:
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Evy1946 »

Waarschijnlijk neemt ze te veel cliënten aan en groeit het boven haar hoofd.
Misschien is ze een hele goede psycholoog maar, de testen die ze gebruikt zijn zeer verouderd o.a uit 2008 en zijn niet aangepast.
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Evy1946 »

Het blijft natuurlijk een bedrijf en inkomsten voor haar.
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Lise »

Evy1946 schreef: 01 mar 2022, 17:36 Misschien is ze een hele goede psycholoog maar, de testen die ze gebruikt zijn zeer verouderd o.a uit 2008 en zijn niet aangepast.
Wat is er qua testen dan veranderd tussen nu en 2008?
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Frederieke »

Evy1946 schreef: 01 mar 2022, 17:37 Het blijft natuurlijk een bedrijf en inkomsten voor haar.
Ik weet één ding zeker: als je eigen een bedrijf hebt moet je de administratie op orde hebben. Desnoods moet je het uitbesteden. Een slechte administratie is een recept voor het spoedig faillissement.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Irene_de_Vreede »

Het lijkt inderdaad weer een herhaling van zetten. Bij de PII ging het falikant mis en ze lijkt er als ik het zo lees niets van te hebben geleerd. Destijds (PII) kwam het als een volslagen verrassing, want Tanja werd in de T-wereld als een soort heilige beschouwd. Nu hadden de patienten kunnen weten met wie ze in zee gingen, waarbij ik ook wel snap dat de kortere wachttijden aantrekkelijk waren.
Irene