Facturen T-Cedent.

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Evy1946 »

Ik ben met haar in zee gegaan ivm de wachttijden, nu op eigen kracht verder.
Ik ben ten slotte 75 jaar, wat gaat dit me brengen over bv 5 jaar.
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Evy1946 »

Wbt de testen, sociaal en maatschappelijk is er eea veranderd, bepaalde zaken in 2008 zijn nu volledig geaccepteerd. De testen die ik kreeg kon ik alleen lezen, dus onbruikbaar.
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Evy1946 »

Even duidelijk maken ik heb heel veel respect voor haar, ze helpt ons om duidelijkheid te verschaffen en een aan een vervolg traject te helpen. Blijft een schat van een vrouw met het hart op de juiste plaats.
Of ik het jammer vind om met haar het traject te beëindigen ,daar heb ik gemengde gevoelens mee.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Anon20230219 »

Tja Tanja kan wel proberen 3x te profiteren van mijn vrouw maar het geld is betaald aan haar.
DSW heeft alles vergoed en snap dan echt niet waarom ze nog een jaar later komt aankakken met nota's die alsnog voldaan moeten worden.
Gaat een leuk gesprek worden morgen.
Alles is voldaan, ze zal ergens anders geld moeten vinden om haar rekeningen te betalen.
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: Facturen T-Cedent.

Bericht door Lidi »

Niet om Tanja te verdedigen. Maar ik snap het niet. Dit is mijn ervaring: Afspraken altijd op tijd. Online testen die gewoon werken. Rekeningen op tijd en gewoon kunnen declareren.
Indertijd van PI-groep naar T-cendent alle dossiers gewoon ontvangen en bijgewerkt.
Me, myself and present I