Mastectomie bij Van Loenen

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
greatdove7
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 apr 2022, 15:03
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Mastectomie bij Van Loenen

Bericht door greatdove7 »

Hoi,

Ik heb 14 juni telefonische consult met Van Loenen over mijn operatie. Ze zeiden dat ze me een presentatie zouden sturen en dat ik enkele foto's van mijn borst naar hun op moet sturen. Ik verwacht dus dat we tijdens dat consult een methode gaan kiezen en ik hoop dat we gelijk een datum kunnen inplannen. Ik hoop daarnaast dat mijn operatie deze zomer (juli, augustus) nog kan gebeuren (ik ben student en heb de hele zomer vrij, maar in september begint de studie weer en dan heb ik eigenlijk geen tijd om bij te komen van zo'n operatie). Kan iemand mij vertellen of dit een realistische inschatting is? Ik kan me voorstellen dat Van Loenen zelf ook nog vakantie wil hebben. Heeft het zin om hun over deze zorgen te mailen, zodat ze er rekening mee kunnen houden dat ik in de zomer geopereerd wil worden, of kunnen ze daar toch niets aan doen?

Alvast bedankt :)
november 2019: aanmelding genderteam
september 2021: intake genderteam
november 2021: afronding diagnostische fase, begin hormoonbehandeling
juli 2022: mastectomie operatie
voor de toekomst: hysterectomie en dan bottom surgery?
Gebruikersavatar
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Mastectomie bij Van Loenen

Bericht door Verkaasd »

Die foto's worden daarna wel verwijdert toch, neem ik aan?
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Gebruikersavatar
San(ne)
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2021, 12:17
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Die/diens
Locatie: Utrecht

Re: Mastectomie bij Van Loenen

Bericht door San(ne) »

Verkaasd schreef: 19 apr 2022, 01:10 Die foto's worden daarna wel verwijdert toch, neem ik aan?
Niet alleen de foto’s.. 😜
schizo
Berichten: 52