Heb het idee dat er een transvrouw bij mij op school zit, zie haar zelden. Zit op Artez de kunstacademie in Zwolle Zit volgens mij in het eerste jaar geen idee in welke klas, maar zag haar vandaag en ze was heel verlegen. Ik lachte gewoon vriendelijk maar keek angstig weg de hele tijd :S
Zal ik haar aanpreken ?
iemand op school
-
Antonnie
-
Fay
Re: iemand op school
ja, waarom niet, misschien reageert ze wel als een mens 
-
Antonnie
hmm zo bedoelde ik dat niet xD weet dat het mensen zijn
het is zo van ik ken haar niet, en ben niet zo goed in mensen aanspreken die ik niet ken
zie haar bijna nooit eigeljk weet niet eens in welke klas ze zit en welke richting ze doet
misss zit ze ook wel op dit forum ik weet eht niet
het is zo van ik ken haar niet, en ben niet zo goed in mensen aanspreken die ik niet ken
zie haar bijna nooit eigeljk weet niet eens in welke klas ze zit en welke richting ze doet
misss zit ze ook wel op dit forum ik weet eht niet
-
Fay
Wat is je motivatie haar aan te spreken, op verdenking van?

Joyy
Joyy
-
Antonnie
nouja als je daadwerkeljk een transvrouw is zou ik graag met haar willen praten gewoon over hoe zij het vind om als haarzelf door het leven te gaan en hoe ze zich er bij voelt op school enzo. lijkt me geweldig om met iemand te praten die ongeveer in hetzelfde zit als ik op het moment.
ik ben van plan om in het nieuwe jaar totaal in mijn nieuwe look op school te komen
Vind dat ze er altjd zo treurig bij loopt en hou er niet van om mensen zo te zien
miss kunnen we elkar helpen
ik ben van plan om in het nieuwe jaar totaal in mijn nieuwe look op school te komen
Vind dat ze er altjd zo treurig bij loopt en hou er niet van om mensen zo te zien
miss kunnen we elkar helpen
-
Harro
Volg je hart, misschien tref je haar een keer op een rustig plekje.
k Zou wel eerst voorzichtig polsen zodat je meer zekerheid krijgt wat betreft je vermoeden.
t Zou een beetje lullig zijn als je de plank misslaat
aan de andere kant: als je het bij jezelf houdt en dus benoemt dat je transgender bent en dat je graag ervaringen zou uitwisselen zal dat wel meevallen.
k Zou wel eerst voorzichtig polsen zodat je meer zekerheid krijgt wat betreft je vermoeden.
t Zou een beetje lullig zijn als je de plank misslaat
aan de andere kant: als je het bij jezelf houdt en dus benoemt dat je transgender bent en dat je graag ervaringen zou uitwisselen zal dat wel meevallen.
-
Fay
Los van gd is aanspreken ook een normale actie, en mocht ze genderdysfoor zijn, heb je een raakvlak 
Joy
Joy
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Aanspreken op het (vermeende) feit dat ze trans is, zou ik niet zo snel doen, meestal vind men het niet fijn om gespot te worden 
maar gewoon aanspreken kan natuurlijk geen kwaad
Irene
-
Antonnie
j jaik bedoel ook niet dat ik haar aanspreeek en vraag ben jij transgender xD
gewoon aanspreken natuurlijk anders zou het heel lullig zijn en zou ze zich aangevallen voelen en miss is ze neit transgender en dan zou het helemaal lullig zijn :S
gewoon aanspreken natuurlijk anders zou het heel lullig zijn en zou ze zich aangevallen voelen en miss is ze neit transgender en dan zou het helemaal lullig zijn :S
-
Arike
Kan zeker geen kwaad, maar laat het ook niet een doorzichtig smoesje zijn om over "trans-zijn" te praten. Veel transen houden daar toch niet van.Irene_de_Vreede schreef:Aanspreken op het (vermeende) feit dat ze trans is, zou ik niet zo snel doen, meestal vind men het niet fijn om gespot te worden
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"