Digitaal bericht eerste afspraak?

Psychologen en procedures
Plaats reactie
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Verkaasd »

Ik heb op de website gelezen dat ik een digitale brief zou ontvangen als ik aan de beurt zou zijn. Weet iemand waar ik die brief tegen die tijd kan vinden? (Ik heb berekend hoeveel weken er tussen nu en mijn aanmelding zitten dus zou ik volgend jaar rond dit tijdstip aan de beurt zijn) VUMC by the way. ben op 67 weken nu. nog even doorbijten
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Annabel »

Waarschijnlijk kan je die brief inzien op 'mijn dossier'.
Hier kan je inloggen met je DigiD. Het is sowieso even de moeite waard om te kijken of alle contactgegevens up-to-date zijn daar. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat de eerste brief voor intake ook enkel digitaal komt trouwens, maar dan is het wel belangrijk dat je email adres goed staat, want je krijgt dan een notification dat er een nieuw bericht is.
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Verkaasd »

Annabel schreef: 16 jun 2022, 12:06 Waarschijnlijk kan je die brief inzien op 'mijn dossier'.
Hier kan je inloggen met je DigiD. Het is sowieso even de moeite waard om te kijken of alle contactgegevens up-to-date zijn daar. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat de eerste brief voor intake ook enkel digitaal komt trouwens, maar dan is het wel belangrijk dat je email adres goed staat, want je krijgt dan een notification dat er een nieuw bericht is.
Kut. Ik ga even snel een nieuwe digiD aanvragen
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
Marije
Berichten: 1322
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Marije »

Zonder DigiD geen transitie. Heb het echt nog nooit zo vaak gebruikt.

Mijn username is nog mijn deadname maar ik durf nog geen moment te pakken om dat te veranderen, moet weer per post. Misschien als we toch op vakantie gaan.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Lise »

Annabel schreef: 16 jun 2022, 12:06 Waarschijnlijk kan je die brief inzien op 'mijn dossier'.
Hier kan je inloggen met je DigiD. Het is sowieso even de moeite waard om te kijken of alle contactgegevens up-to-date zijn daar. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat de eerste brief voor intake ook enkel digitaal komt trouwens, maar dan is het wel belangrijk dat je email adres goed staat, want je krijgt dan een notification dat er een nieuw bericht is.
Ik heb het net even geprobeerd en ik kan met mijn DigiD niet inloggen daar. En ik sta zeker (al heel lang) op de wachtlijst. Weet je zeker dat die link ook zou moeten werken als je nog niet aan de beurt bent en verder nog niet bekend bent in dat ziekenhuis?
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Annabel »

Lise schreef: 16 jun 2022, 14:46 Ik heb het net even geprobeerd en ik kan met mijn DigiD niet inloggen daar. En ik sta zeker (al heel lang) op de wachtlijst. Weet je zeker dat die link ook zou moeten werken als je nog niet aan de beurt bent en verder nog niet bekend bent in dat ziekenhuis?
Een paar maanden nadat ik mij op die wachtlijst heb laten plaatsen (mid 2020) heb ik ingelogd met de DigiD en ja, toen kon ik al inloggen.
Momenteel kan ik nog steeds inloggen. Wel met beperkte mogelijkheden trouwens, omdat ik daar nog geen intake heb gehad.
Wel raar dus... want volgens mij is het zo dat je met een zorgdomein aanmelding ook automatisch in zo'n systeem komt omdat je dan een patiëntennummer krijgt.
Anna83113
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:01
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Middelburg

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Anna83113 »

Bij VuMC heb ik ondanks doorverwijzing via Zorgdomein ook zelf mij moeten aanmelden waarbij Digid koppeling pas mogelijk werd na een telefoontje naar de administratie van het AMC.

Voor de eerste afspraak heb ik ook contact opgenomen om te checken hoe ze mij gaan kunnen bereiken en om te checken dat mijn telnr en e-mail adres er bekend zijn. Het is denk ik een goed idee om dit ook even te doen.

Als je dossier en persoonsgegevens goed ingesteld staan, krijg je van iedere afspraak en brief sowieso een e-mail bericht. Daarin staat dan dat je even moet inloggen op mijn dossier om die in te zien.
Verkaasd
Berichten: 277
Lid geworden op: 01 jan 2022, 21:16
Gender: Geen
Voornaamwoorden: Hen/hun
Locatie: Mn huis

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door Verkaasd »

Update: aan die digiD had ik geen ene moer want ik had al een mijn-dossier.
In mijn slechtste tijden eet ik twee volledige stokbroden op
AlexanderV
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 nov 2020, 12:49
Gender: Man

Re: Digitaal bericht eerste afspraak?

Bericht door AlexanderV »

Ik kon niet inloggen met mijn DigiD bij hen omdat in de tussentijd mijn geslacht en naam waren gewijzigd in het BRP en dat nog niet anders in hun systeem staat. Ik heb gebeld en ze zeiden dat het geen probleem was, dat ik het kon laten aanpassen als ik daar ben voor mijn intake.

Ze bellen je met het telefoonnummer dat bij hen bekend is, dus je kunt altijd even dubbelchecken bij hen of dat het juiste nummer is.

Ik heb me in juli 2019 aangemeld, ze zeiden gisteren dat ik binnenkort gebeld ga worden voor een intake.
Plaats reactie