wachttijden endocrinoloog radboud

Psychologen en procedures
Plaats reactie
Ge'ya
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jan 2021, 05:42
Gender: Trans MtF

wachttijden endocrinoloog radboud

Bericht door Ge'ya »

Hallo

ik ben onder behandeling bij het Radboud te Nijmegen. 5 september heb ik groen licht gekregen dat ik het diagnostisch traject goed doorlopen heb. het is nu wachten op de afspraak bij de endocrinoloog en dan begint het starten van de hormoonfase.
nu helaas is het al 2 weken geleden en ik hoor niks meer. heb al berichten achtergelaten wanneer ik een datum gepland kan krijgen? maar mijn psycholoog snapt het ook niet waarom het niet is gedaan. De afspraakplanning, ook al las ze dat ik de verwijzing heb, heeft het over een hele lange wachttijd. Ik vind het jammer dat na 1.5jr wachten en goed de diagnostisch fase doorlopen heb, ik nu weer lang moet wachten

mijn vraag aan andere die ook bij Radboud zitten. hoelang moesten jullie wachten voor de endocrinoloog afspraak?
mij was in begin verteld dat binnen 6 weken ik dan aan de beurt ben. maar dan verwacht ik toch echt wel een datum te krijgen. nu lijkt het dat, wanneer ik een afspraak krijg, ik dan nog eens 6 weken moet wachten, of langer.

zo close.

xx
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: wachttijden endocrinoloog radboud

Bericht door Frederieke »

Ik was een buitenbeentje, in de zin dat ik ben overgestapt van het WZA, maar ik heb destijds van begin april tot 20 juni moeten wachten. Maar ik kreeg natuurlijk al hormonen via het WZA.

Groetjes, Frederieke
Annabel
Berichten: 474
Lid geworden op: 08 dec 2020, 23:52
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Den Haag

Re: wachttijden endocrinoloog radboud

Bericht door Annabel »

Ik kreeg een afspraak binnen 4 weken na mijn laatste gesprek met de psycholoog. De 6 weken heb ik ook gehoord dat dit nu het geval is, en meestal krijg je 2 tot 3 weken van tevoren een afspraakbevestiging, dus het kan nog.
Ge'ya
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jan 2021, 05:42
Gender: Trans MtF

Re: wachttijden endocrinoloog radboud

Bericht door Ge'ya »

vind de laatste fase veel zwaarder dan die 1.5 jaar wachten. zeker nu mijn omgeving het ook bijna allemaal weten. wachten is nooit fijn als je zo dichtbij bent voor de volgende fase.

verder loopt alles perfect voor mij.. echt goede gesprekken gehad.
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: wachttijden endocrinoloog radboud

Bericht door Frederieke »

Helaas, de weg voor transpersonen is geplaveid met geduld en wachttijden zeg ik altijd maar.
Ge'ya
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jan 2021, 05:42
Gender: Trans MtF

Re: wachttijden endocrinoloog radboud

Bericht door Ge'ya »

Update omtrent afspraak

Zondag heb ik de door ver wijziging gekregen. Mijn datum staat nu op 31 okt gepland. Het is dus inderdaad 6 weken na het maken van de afspraak. Reden dat ze opgaven dat het iets langer duurde was, dat de planners op vakantie waren. Hoe dan ook, ik ben er blij mee. En makkelijk te onthouden met Halloween. :occasion-happyhalloween:
Plaats reactie