Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Miluska
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jan 2013, 13:43
Gender: Anders

Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Miluska »

Sprookjes worden elke dag verzonnen
het zijn er vast miljoenen bij elkaar
maar sprookjes blijven altijd sprookjes
alleen ons eigen sprookje - dat is waar



Zaterdag 9 februari organiseren Loes en Melanie
PRETTY T VALENTINE

Deze speciale vervroegde valentine organiseren wij omdat we vinden dat juist deze doelgroep weleens een warm hart toegedragen mag krijgen.Ken jij iemand die niet lekker in z'n vel zit omdat het bijv.niet gaat zo als ze het gehoopt had?? Of omdat er iets is waardoor ze net iets meer aandacht nodig heeft als anders?? Dan kan je je steentje bijdragen door diegene een beetje te verwennen met een gezellig praatje,drankje of misschien wel een bloem.Doe wat je hart je aangeeft. De dresscode van deze avond is ROOD/ZWART. Niets is verplicht maar wel zo leuk.

In de avond krijgen we een optreden van onze zangeres Vivonne. Zij zal ons een aantal liedjes ten gehore brengen waaronder het mooie liedje Zij lacht Hij huilt. Er staat om 17.30 uur weer een buffet klaar.Wil je met het buffet mee eten dan moet je je daar apart voor opgeven. De kosten van het buffet zijn € 17,50 p.p.

Opgeven buffet [email protected]

Aanvang buffet 18.00 uur

Aanvang avond v.a 20.00 uur

In cafe "Het Kantoor Van De Buurman "

Adres Koepoortsplein 3

Plaats Hoorn

Na 18.00 uur gratis parkeren aan de overkant van het cafe.

Hopelijk tot dan.

Gr.Loes en Melanie
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Venka »

3e post en 3e keer reclame voor eigen doeleinden,hairles studio was het toch.Dat iemand reclame maakt is tot daar aan toe maar als dat de enige inbreng is dan hoeft dat voor mij niet.Of is genderdysforie in eens commercieel en moet er geld aan verdiend worden.Met alle items de laatste tijd op t.v. over genderdysforie lijkt het haast wel een mode trend en word er niet stil gestaan bij de problematiek dat mensen ervaren maar moet er in eens geld worden verdiend.

Ik walg van deze vorm van uiting en commercieel gedoe,en ik denk niet dat hun doel groep hier op het forum is te vinden.
Miluska
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 jan 2013, 13:43
Gender: Anders

Re: Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Miluska »

Zeg Aafke ik zal je even één ding goed duidelijk maken met je commentaar overal op terwijl je me helemaal niet kent.
Ik vertel alleen bij de kennismaking wie ik ben, wat ik doe en hoe ik in deze wereld terecht gekomen ben.
Ze vroegen n.l of je iets over jezelf wilde vertellen.
Nou dat heb ik gedaan.
Was absoluut NIET commercieel bedoeld.
Dan de feestjes die ik organiseer is allemaal vrijwilligers werk.
dus ik verdien daar niets aan .
Ik probeer alleen gezellige avonden voor de doelgroepen te regelen waar ik heel veel werk aan heb.
verdienen ????? NUL
En wil je met een buffet meedoen dan lijkt het me logisch dat je dat zelf betaald.
Het feest in Nieuw Vennep is een arrangement en arrangementen moeten nou eenmaal betaald worden.Ik draag alles zo af.
Jammer dat er toch altijd mensen zijn die al een oordeel klaar hebben voordat ze je een beetje kennen.
Venka
Berichten: 1439
Lid geworden op: 18 jun 2012, 12:25
Gender: Vrouw

Re: Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Venka »

Jij draagt alles zo af,naar wie.Ik geloof niet in weldoeners en vrijwilligers werk met zulke uitingen klint zo commercieel dat er een grote geheel achter zit.Dat jij het persoonlijk opneemt betekent dat ik een gevoelige snaar heb geraakt en wellicht bij het juiste eind heb.

Ik heb de forum regels er even op na gelezen en het lijkt mij dan dat jij betaald voor je reclame uitingen.
Regel 7: Geen commercie
Spullen kunnen worden aangeboden in de rubriek Vraag en Aanbod, zolang hier geen commerciële belangen meespelen. Commerciële aanbiedingen kunnen in een separate rubriek worden opgenomen in overleg met forumbeheer. Dergelijke bijdragen zullen niet in alle gevallen kosteloos zijn.
Gebruikersavatar
Madeleine
Berichten: 539
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:06

Re: Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Madeleine »

Aafke schreef: Ik heb de forum regels er even op na gelezen en het lijkt mij dan dat jij betaald voor je reclame uitingen.
Hoi,

Deze twee aankondigen hebben we laten staan omdat ze op het randje waren (voor anderen over het randje zo te lezen ;)), maar wellicht interessant voor sommigen.
Mijn ding is het ook niet, maar er zijn nu eenmaal forumleden met een verschillende insteek in het transgenderspectrum die ook verschillend hier invulling aan geven...

Er is op geen enkele manier voor betaald en/of wederdiensten voor geleverd..

Als en alleen als er al sprake zou zijn van commercie om de kosten te drukken (ook dit forum draait niet op gratis lucht) dan komt dat in een aparte rubriek en daar is voorlopig geen sprake van ;)

Een uitgebreidere reactie volgt, nu eerst even stofzuigen en eten.
Madeleine
Vroeger voelde ik mijzelf een "vreemde eend in de bijt", maar sinds ik het ben voel ik mijzelf heel normaal..:mrgreen:
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6814
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Eva »

Als ik ook duit in het zakje mag doen...

In haar enthousiasme heeft Miluska zich aanvankelijk aangemeld onder een commerciële naam. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Naast haar vele vrijwilligerswerk moet ze ook nog wel de kost zien te verdienen. Die gebruikersnaam is nu aangepast.
En zoals Madeleine al aangaf; dit forum draait financieel helemaal op eigen kracht. Ik ben er persoonlijk huiverig voor dit ooit te veranderen. Je moet dan een financiële administratie gaan voeren en zo voort en het zou me niet verbazen als de kosten daarvan eventuele inkomsten door reclame en dergelijke zouden overschrijden.
Het forum is ook nooit bedoeld geweest om ooit winst op te brengen, laat dat duidelijk zijn.

Voor het overige heb ik niets aan de bijdrage van Madeleine toe te voegen.

Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Barbarella
Berichten: 1255
Lid geworden op: 15 jul 2012, 22:01
Gender: Vrouw

Re: Zaterdag 9 februari Pretty T Valentine

Bericht door Barbarella »

Noem me een dubbel cross postende bitch. maar meer hier over hier.

http://www.t-nederland.nl/forum/viewtop ... 792#p18792" target="_blank

Levendula
Na mij de zondvloed!