Nieuwe chat! Zie dit topic.

Ervaring met overnachten, vervoer en voorzieningen in Velsen

Ervaringen met zorgverleners
Forumregels
Forum voor ervaringen met zorgverleners. Hou het netjes, en ter zake. De transgenderzorg is stuk, dat weten we allemaal, dat hoef je hier niet meer te melden.

Verder: ongeremd ophemelen of afbranden is niet toegestaan.

LET OP: dit forum is vanwege het maatschappelijk belang openbaar. Let dus op met privégegevens. Wil je niet onder eigen naam posten, dan kan dat in overleg met het forumbeheer. We zullen je post dan anonimiseren.
Gebruikersavatar
Anna83113
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 mar 2020, 00:01
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Middelburg

Ervaring met overnachten, vervoer en voorzieningen in Velsen

Bericht door Anna83113 »

Omdat Medische Kliniek Velsen aangeeft dat je enkele dagen na een SRS al ontslagen kan worden en het beste op eigen gelegenheid kan herstellen tot je een week later terug mag komen, denk ik erover een hotel of b&b te gaan boeken in omgeving Velsen.

Ook wil ik vervoer daarnaar met een taxi regelen om ongemakken en risico's zoveel mogelijk te beperken. Ik voorzie namelijk problemen als ik zelf moet rijden of openbaar vervoer moet gebruiken voor een rit van ongeveer 200 km.

Ik vraag mij af... wat zijn jullie ervaringen met hotels, b&b's, taxis en andere voorzieningen in de omgeving Velsen?
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: Ervaring met overnachten, vervoer en voorzieningen in Velsen

Bericht door Lidi »

goedemorgen,
Voor na mijn SRS in Velsen heb ik een hotelletje geboekt in IJmuiden. Was een kamer met aparte slaapkamer, badkamertje, een piepklein keukentje en een zit- en eethoekje.
Voordeel was dat een supermarkt, apotheek etc en wat andere winkels om de hoek waren. Ook een paar restaurantjes met afhaalmogelijkheden waren dicht in de buurt.
Met een taxi van en naar de kliniek.
Omdat ik van ver moest komen heb ik eerst een nachtje, voor de operatie dus, in een Bastion hotel geslapen. Ook vandaar met een taxi naar de kliniek.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Meer info via PM
Me, myself and present I
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1325
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Ervaring met overnachten, vervoer en voorzieningen in Velsen

Bericht door Marije »

Mijn vrouw en ik hebben de avond voor de operatie overnacht in het Van Der Valk hotel in Akersloot. Toegegeven dat het niet bepaald goedkoop is was het heel fijn om deze spannende avond rustig met zijn tweeën, zonder kinderen, te kunnen beleven.

Het is toch een soort van "laatste" avond.

Ik heb nog even lekker in het bubbelbad gezeten, we konden onze elektrische auto opladen voor de dag erna en voor mijn vrouw was er een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Zeker een aanrader om zonder stress vroeg in Velsen te kunnen zijn.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Dawn
Berichten: 480
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Ervaring met overnachten, vervoer en voorzieningen in Velsen

Bericht door Dawn »

Van der Valk Alersloot is inderdaad mooi en goed, al heeft dat ook een prijskaartje.

Ik heb goede dingen gehoord over een B&B in Heemskerk boven een bakkerij en dat moet dan B&B bakkerij Meijer zijn.

In Uitgeest zou je ook een huisje kunnen huren op De Meerparel.

Vanaf alle locaties ben je met 10-15 minuten bij MKV.