Zaterdag 9 maart Glamour Party With A Touch of Wedding

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Miluska

Zaterdag 9 maart Glamour Party With A Touch of Wedding

Bericht door Miluska »

Glamour Party with a touch of Wedding
Haal uw mooiste japon uit de kast... tover uw haar om in een glamourcoupe en zet uw liefste glimlach op want het is tijd voor een Hollywoodparty vol glitter en glamour.

Tijdens deze avond draait alles om mooi zijn... glitter en glamour. Lijkt het u fantastisch om op deze avond een bruidsjapon te dragen? Schroom niet en laat uw droom waarheid worden.

Voor dit feest geldt geen dresscode maar het zou leuk zijn als u voor deze avond eens extra in de glitter gaat.

Mariposa organiseert in samenwerking met Hairless Studio

Zaterdag 9 maart 2013.. in Hotel "de Rustende Jager in Nieuw Vennep

GLAMOUR PARTY WITH A TOUCH OF WEDDING

U wordt ontvangen in de prachtige chique feestzaal van het hotel. Onder het genot van heerlijke hapjes en drankjes kunt u zich uitleven op de dansvloer. Een gezellige band zal zorgen voor geweldige muziek waarbij u helemaal uit uw dak kunt gaan. Ook uw partner, vriend/vriendin en familie zijn van harte welkom.

Zoals u van ons gewend bent is er een speciale zaal waar u zich in privacy kunt omkleden en opmaken. Ook zijn er een drietal visagisten aanwezig die van harte bereid zijn u te voorzien van make-up. De kosten hiervoor bedragen € 25,00. Om teleurstellingen te voorkomen kunt u zich hiervoor via het aanmeldingsformulier opgeven.

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur van het hotel.

Vanaf 18.00 uur bent u welkom om u om te kleden en op te maken. Om 20.00 uur gaat de feestzaal open en wordt u ontvangen met koffie en een petit four. Het feest zal tot 01.30 uur duren.

De kosten voor deze avond zijn € 50,00. Hierbij zijn alle faciliteiten, drankjes en hapjes inbegrepen. Er komen dus geen extra kosten bij. Ook het maken van enkele professionele foto's zijn bij de kosten inbegrepen.

De mogelijkheid een hotelkamer te reserveren is aanwezig voor een redelijke prijs. Als u bij de boeking laat weten dat u voor het feest van Mariposa komt dan betaald u op basis van twee personen € 29,50 per persoon. http://www.hotelderustendejager.nl" target="_blank

Na een avond vol glamour gaat u met een waar celebrity gevoel naar huis of naar uw hotelkamer.
Voor meer info uitagenda van http://www.hairless-studio.nl/index.php/uitagenda" target="_blank
Aris

Re: Zaterdag 9 maart Glamour Party With A Touch of Wedding

Bericht door Aris »

dit lijkt me op zich wel wat, heb genoeg uitbundige dingen op zolder hangen ;)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Venka

Bericht door Venka »

Ik niet,het begint hier een beetje een reclame forum te worden.Dit forum is toch bedoeld om ervaringen te delen,je hart te luchten of lekker gezellig kletsen.
Jasper

Bericht door Jasper »

sluit me aan bij Aafke.
wat de moeite waard is is de moeite waard
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

In principe heb ik er niets op tegen dat op deze manier aandacht wordt gevestigd op georganiseerde festiviteiten of anderszins gerelateerde activiteiten. Ik noem het topic waarin adresjes geplaatst worden die we als transgenders wellicht kunnen bezoeken ter vermaak, voor serieuzere zaken of waar we informatie kunnen inwinnen. Het enige verschil is dat er daar niet bijstaat of er op commerciele basis dan wel kostendekkend gewerkt wordt.
Dit is het enige forum waar ik geregistreerd en actief ben maar ik heb op andere fora gezien dat ze op de voorpagina ruimte creeren in de marges voor dergelijke aankondigingen en reclameuitingen. Misschien een idee om het ook zo te doen op 'ons' forum???

Liefs Daniela
Venka

Bericht door Venka »

Op zich is het een idee,ik denk dat de enigste forum is waar ik kom waar geen intro pagina met reclame is of een banner die irritant onder in beeld verschijnt.Ik begrijp dat het onderhoud van dit forum tijd en geld kost,als er d.m.v. een reclame uiting wat geld terug verdiend kan worden...so be it.Ik moet wel zeggen dat geen reclame eer doet aan dit mooie forum en dit is ook de enigste forum waar het laag drempelig en een open karakter heeft en dat spreekt mij aan.

Maar nu er een gebruiker zich heeft geregistreerd die enkel uit eigen belang(gewin) hier op het prikbord mogelijke klanten werft,dat gaat mij te ver en haalt het gehele niveau van dit forum naar beneden.
Als ik dan het volgende lees
Lijkt het u fantastisch om op deze avond een bruidsjapon te dragen? Schroom niet en laat uw droom waarheid worden.
ik begrijp best dat er mensen zijn die hier wellicht van dromen maar raakt de realiteit absoluut niet.Voor mij is genderdysforie geen droom en ik walg van instantie,s bedrijven die er ook nog financieel beter van willen worden.Dat soort mensen hebben in mijn ogen hier niks te zoeken,voegen niks toe.Het is alleen bedoeld om enkel hun klanten bestand uit te breiden.Als er dan ook nog enige inbreng was op het forum zelf,nee dat is er niet.

heel veel transgenders hebben al veel problemen en ik zie hen niet op dit soort evenementen verschijnen.Voor mijn gevoel is het meer bedoeld voor travestieten en verwanten om eens een diva of iets in die richting te zijn.Dit soort evenementen hebben ook niks te maken met de mensen die hier op het forum komen,dit soort evenementen helpen mensen met genderdysforie niet verder in hun leven.In tegenstelling van T&T avonden die wel wat toevoegen aan een leven van mensen die worstelen met gevoelens van genderdysforie.Hun doel is enkel om mensen als wij uit te buiten en niet geestelijk verder te helpen op hun weg naar hun eigen zijn.Als het aan mij ligt verdwijnen dat account en de reclame uitingen in zijn geheel.
Raisa

Bericht door Raisa »

Aafke schreef:Voor mijn gevoel is het meer bedoeld voor travestieten en verwanten om eens een diva of iets in die richting te zijn.
Noem me bevooroordeeld, maar daardoor heb ik best een creepy mental image van zo'n feest. :?
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Tegen de reclame-uitingen heb ik ook wel enige bezwaren, maar verder klinkt het hier en daar wel weer een beetje kort door de bocht in de trant van: Ik ben niet zo, dus de doelgroep van zo'n feestje is hier niet te vinden. Het wordt zelfs alweer als "creepy" afgedaan, terwijl de doelgroep toch ook voor het overgrote deel uit gewone mensen bestaat, die op die manier een avond lol willen hebben. (BTW het gaat hier niet om een feestje met gelegenheid tot het uithalen van stoutigheden, maar om een gewoon feestje in een zaal). Bovendien zou ik niet graag roepen dat de doelgroep hier helemaal niet te bereiken is. Niet iedereen laat het achterste van haar of zijn tong zien, al was het alleen maar om het vlammende commentaar van anderen te vermijden. Laat ieder eens in zijn of haar waarde zonder te veroordelen.
Maar inderdaad, publicaties welke op eigen gewin uit zijn zou ik liever in een subforumpje "agenda" of zo zien.

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be
Raisa

Bericht door Raisa »

La-Clau schreef:Het wordt zelfs alweer als "creepy" afgedaan.
De indrukken die ik kreeg bij een bezoekje aan een dergelijk feest hebben mijn transitie een paar jaar doen uitstellen. Dus ja, flame me, maar ik heb er niet zulke fijne herinneringen aan/gevoelens bij.
La-Clau

Bericht door La-Clau »

Ok Raisa, dat is jouw ervaring, en dan kan ik me jouw gevoel goed voorstellen. In het verleden ben ik ook wel op zulke feestjes geweest, en in die tijd vond ik ze best "aardig", omdat dat toen bij mijn beleving paste. Nu moet ik er niet meer aan denken, omdat ik er volledig overheen gegroeid ben. Maar vergeet niet dat er ook op dit forum mensen actief zijn die zich nog "in de kast" bevinden, hoe overtuigd sommigen daarvan ook zijn van hun eigen positie, en waarvoor dergelijke gelegenheden tot de weinige behoren waarbij zij ook eens de deur uit kunnen gaan, en contact leggen met anderen. Het is daarom niet nodig dit soort evenementen af te branden omdat ze niet passen in "onze" belevingswereld. Ieder zijn of haar ding toch?

Claudia
If only I could find a way, I'd feel like I'm the one you believe I am
But it gets harder every day for me, to hide behind this dream you see: Someone I'll never be