Nu kan het zijn at dit al eens eerder gevraagd is, maar ik kan zo snel geen topic hier over vinden.
Ik vroeg me af of er methodes zijn, dan wel op eigen kosten, om eerder GCS (Ook wel: GRS/SRS) te krijgen.
Ben nu ongeveer een jaar bezig met zelfmedicatie en heb inmiddels ook mijn deskundigenverklaring, echter zou het mogelijk nog makkelijk 2 jaar kunnen duren tot ik eindelijk door die wachtrij van het VUmc heen ben. Dit gecombineerd met hun wachtrij op operaties en de tijd die het voorbereiden kost (haarverwijdering etc.) zie ik het niet in de komende jaren gebeuren.
Vind dit een vrij vervelend vooruitzicht gezien ik me eigenlijk iedere dag wel verder aan de genitaliën die ik heb, zowel in het dagelijks leven als in meer intiemere situaties voel ik me hier benadeeld mee en het heeft redelijke impact op me.
Nu heb ik verder aardig wat spaargeld, en zou eigenlijk willen onderzoeken of ik (dan helaas waarschijnlijk buiten de verzekering om) al zelf voorbereidingsstappen of zelfs de complete operatie kan regelen en bekostigen.
Zijn hier al eens andere mensen die dit hebben gedaan? Zijn er eventueel andere instellingen in Nederland die me hier mee kunnen helpen?
Begrijp dat het goedkoopste en het makkelijkste is gewoon geduldig zijn, maar ik wil er gewoon heel graag vanaf zijn