En dan is het zover

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Ge'ya
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jan 2021, 05:42
Gender: Trans MtF

En dan is het zover

Bericht door Ge'ya »

Zojuist de eerste van de 3 maandelijkse injectie gekregen. Gisteren al de pleisters geplakt. En nu afwachten hoe alles verder op zijn plaats valt. Het was een lange reis. Waar het einde het moeilijkste was, de laatste wachttijd voor de endocrinoloog. maar nu kan ik beginnen aan een geweldig jaar van verandering. Een jaar waarbij ik me kan uiten zoals ik voel, zoals ik ben. In dit jaar hoop ik al te kunnen voorbereiden op de geslachtsverandering, zodat ik ook dit avontuur in kan gaan.

december 2020 mijn partner verteld
januari 2021 aangemeld
juni 2022 diagnostische fase
5 september groen licht voor de hormoonfase
en nu 2 november start met de medicatie
9 lasersessies al gehad, op eigenkosten en nu door de ziekenfonds vergoed voor 10 nieuwe sessies( Mocht dit nodig zijn).

Emoties zijn niet te beschrijven.

Ik ben niet heel actief hier. ik ben soms gesloten, maar ik probeer er aan te werken. Maar ik lees wel al jullie berichten. Het voelt fijn, herkenbaar. En wie weet verander ik nu ook geestelijk tot een meer open persoon.

dikke x

Ge
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1355
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: En dan is het zover

Bericht door Marije »

Gefeliciteerd! Geniet vooral van de tijd... er gebeurt vanalles met je lichaam, maar ook met je hoofd en vooral je emoties... Als er iets is of gebeurt, gewoon vragen!
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Amber Vlinder
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 mei 2017, 01:53
Gender: Vrouw

Re: En dan is het zover

Bericht door Amber Vlinder »

Hi, welkom hier, en heel veel sterkte en succes met het vervolg, en probeer er ook van te genieten, en gewoon durven te vragen als je ergens mee zit
Probeer altijd wel alle reacties te lezen want er staat ook een hoop onzin binnen elk forum.

Lieve groet,
Amber