..Maak ik me onnodig zorgen, maar heb met oud en nieuw paar jointjes grookt, moet binnenkort naar endrocrinoloog, kan dat een probleem opleveren mbt bloedwaardes en hrt?
Heb eens iemand gekend waarbij het traject vertraagd werd om die reden,thc in bloed
Iemand?
Joyy
Misschien...
-
Fay
-
leslie
Re: Misschien...
ik zou het zelf niet weten maar denk dat als je met oud op nieuw voor het laatst geblowd heb dat de thc ondertussen wel uit je systeem is en zo niet gewoon eerlijk toegeven denk dat het geen probleem is
kleine stapjes grootse toekomst
-
Fay
Dacht ook niet dat echt ene heel groot probleem zou zijn, en heb dit inmiddels gevonden:
THC in het bloed: Hoe lang kan THC en zijn bestanddelen gedetecteerd worden in het bloed ?
Franjo Grotenhermen
Met de gebruikelijke tests kan 0,5 nanogram per milliliter (ng/ml) THC en 0,5 ng/ml van zijn bestanddeel THC-COOH gedetecteerd worden in het bloed. De tijd die nodig is om onder de detectiegrens te komen na consumptie varieert heel erg, zelfs al werd dezelfde hoeveelheid THC opgenomen.
Na het roken van een laaggedoseerde cannabissigaret (ongeveer 16 mg THC) werd de detectiegrens na gemiddeld 7,2 uren bereikt (tussen 3 tot 12 uren), en na een hooggedoseerde sigaret (ongeveer 34 mg THC) werd de grens van 0,5 ng/ml THC in het bloed binnen gemiddeld 12,5 uur bereikt (tussen 6 en 27 uren). Het bestanddeel THC-COOH was voor veel langere tijd detecteerbaar, gemiddeld drie dagen (tussen 2 en 7 dagen) na de lage dosis en gemiddeld 6,3 dagen (tussen 3 en 7 dagen) na het roken van de hooggedoseerde sigaret.
De halveringstijd van de concentratie aan THC-bestanddelen in het bloed is groter dan de halveringstijd van THC zelf. THC-COOH kan bij regelmatig gebruik enkele weken in het bloed aanwijsbaar blijven.
Naar: Grotenhermen F. Pharmacokinetics and pharmacodynamics of cannabinoids. Clin Pharmacokin 2002, in druk.
Vroeg me aleen af of iemand iets meer wist over canabisgebruik en traject vu, dat het niet verstandig is tijdens dat traject te blowen lijkt mij iig duidelijk
Joyy
THC in het bloed: Hoe lang kan THC en zijn bestanddelen gedetecteerd worden in het bloed ?
Franjo Grotenhermen
Met de gebruikelijke tests kan 0,5 nanogram per milliliter (ng/ml) THC en 0,5 ng/ml van zijn bestanddeel THC-COOH gedetecteerd worden in het bloed. De tijd die nodig is om onder de detectiegrens te komen na consumptie varieert heel erg, zelfs al werd dezelfde hoeveelheid THC opgenomen.
Na het roken van een laaggedoseerde cannabissigaret (ongeveer 16 mg THC) werd de detectiegrens na gemiddeld 7,2 uren bereikt (tussen 3 tot 12 uren), en na een hooggedoseerde sigaret (ongeveer 34 mg THC) werd de grens van 0,5 ng/ml THC in het bloed binnen gemiddeld 12,5 uur bereikt (tussen 6 en 27 uren). Het bestanddeel THC-COOH was voor veel langere tijd detecteerbaar, gemiddeld drie dagen (tussen 2 en 7 dagen) na de lage dosis en gemiddeld 6,3 dagen (tussen 3 en 7 dagen) na het roken van de hooggedoseerde sigaret.
De halveringstijd van de concentratie aan THC-bestanddelen in het bloed is groter dan de halveringstijd van THC zelf. THC-COOH kan bij regelmatig gebruik enkele weken in het bloed aanwijsbaar blijven.
Naar: Grotenhermen F. Pharmacokinetics and pharmacodynamics of cannabinoids. Clin Pharmacokin 2002, in druk.
Vroeg me aleen af of iemand iets meer wist over canabisgebruik en traject vu, dat het niet verstandig is tijdens dat traject te blowen lijkt mij iig duidelijk
Joyy
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Roken is niet zo verstandig. Voor wiet zijn er andere oplossingen 
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Fay
Uiteraard, maar of ook dat verstandig is?
Joyy
Joyy
-
Mellaney
Onderstaande info is afkomstig van http://www.drugsweb.nl/drugsweb907.asp
Hoe lang blijven alcohol en drugs zichtbaar in je bloed/ urine?Cannabis (hasj en wiet)
Als je af en toe blowt, dan is dit 1 tot 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar. Blow je echter regelmattig, dan is dit 2 weken tot 2 maanden na gebruik aantoonbaar, afhankelijk van de hoeveelheid en hoe vaak je hebt gebruikt. Dit laatste komt doordat THC (de werkzame stof in cannabis) wordt opgeslagen in lichaamsvetten waardoor het langer in je lichaam blijft zitten.
Zonder belerend te willen zijn (nou ja, klein beetje misschien
) zou je eens kunnen nadenken of blowen nu echt een oplossing biedt (ik neem tenminste aan dat je het gebruikt met een reden?) In elk geval zijn de schadelijke effecten op langere termijn groter dan de meeste mensen denken.
Hoe lang blijven alcohol en drugs zichtbaar in je bloed/ urine?Cannabis (hasj en wiet)
Als je af en toe blowt, dan is dit 1 tot 3 dagen na gebruik nog aantoonbaar. Blow je echter regelmattig, dan is dit 2 weken tot 2 maanden na gebruik aantoonbaar, afhankelijk van de hoeveelheid en hoe vaak je hebt gebruikt. Dit laatste komt doordat THC (de werkzame stof in cannabis) wordt opgeslagen in lichaamsvetten waardoor het langer in je lichaam blijft zitten.
Zonder belerend te willen zijn (nou ja, klein beetje misschien
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!
-
Fay
Ik blow al eeuwen niet meer, met oud en nieuw had ik iets van, goh why not, zon vaart zal het dus allemaal niet lopen maar wilde wel even weten van hoed en rand mbt gedachtengangen/protocollen,vu 
Joy
Joy
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Cannabis kan heel positief zijn bij reumatische pijnen en in veel gevallen zelfs bij neuropathie. Minder bijwerkingen dan met chemie. Maar pas op!
Wat je tegenwoordig in de coffeeshop koopt is ook sterk chemisch. Zelf kweken is niet altijd makkelijk en vaak zelfs nauwelijks mogelijk. Je kunt echter binnenshuis dingen op kleine schaal tot stand brengen waarvan je niet durfde dromen, maar daar zijn andere fora voor
Wat je tegenwoordig in de coffeeshop koopt is ook sterk chemisch. Zelf kweken is niet altijd makkelijk en vaak zelfs nauwelijks mogelijk. Je kunt echter binnenshuis dingen op kleine schaal tot stand brengen waarvan je niet durfde dromen, maar daar zijn andere fora voor
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Fay
Klopt, je weet in de coffeeshop amper nog wat je koopt, troep erin, gemixed, de ene week noorderlicht, bestaat da nog? dat kan zomaar de week erop skunk zijn,terwijl je hetzelfde bestelt, daarom zou ik eerder kopen bij de plaatselijke kwekert, en binnen de kring lopen er een paar rond:)
Joyy
Joyy
Laatst gewijzigd door Fay op 05 jan 2013, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mellaney
Als je echt voor 99% zekerheid wilt hebben (100% is kennelijk niet mogelijkjoyy schreef:Ik blow al eeuwen niet meer, met oud en nieuw had ik iets van, goh why not, zon vaart zal het dus allemaal niet lopen maar wilde wel even weten van hoed en rand mbt gedachtengangen/protocollen,vu
Joy
Als je alles loslaat, heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen!