Binder

Make-up, kleding, en zo voort
Mischa
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 dec 2022, 21:51
Gender: Non-binair
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Binder

Bericht door Mischa »

Hallo,

Ik vroeg me af wat voor soort binders enzo er zijn?
Ik heb zelf cup H en zou graag willen dat ze wat minder zichtbaar worden zeg maar. Ik ben zelf ook wat zwaarder en vroeg me af welke mogelijkheden er zijn.

Mischa
Martin
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 dec 2022, 09:40
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Binder

Bericht door Martin »

Ik heb zelf ook een relatief grotere cupmaat. Ik heb de halfbinders van gc2b en transmissie geprobeerd.

De binder van transmissie bind minder goed, en zit iets minder lekker, maar daar past de handel wel wat meer 'onder'. Als ik de binder van gc2b draag gaat alles wat sneller schuiven na verloop van tijd en komt het er deels onderuit... heel naar gevoel :(
Merk dat de kortere binders eigenlijk net niet lang genoeg zijn, dus ik wil dus eigenlijk de tankbinder proberen van gc2b, hoop dat dat de beste uitkomst is. Materiaal van gc2b vind ik veel fijner vind ik dan die van transmissie.

Hoop dat je hier wat aan hebt
Gebruikersavatar
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Binder

Bericht door KeepzD »

Ik heb de langere binders van GC2B gebruikt. Ik had ongeveer een D en was ook wat zwaarder.
Ik was heel blij met die binders. Zaten goed, bleef goed zitten. Wat ik wel een nadeel vond is altijd een stofje onder je t-shirt, ipv je shirt rechtstreeks op je huid. Ook had ik sneller last van puistjes op buik en rug. Maar gelukkig kwam er ook een eind aan :)
Forever myself
Mischa
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 dec 2022, 21:51
Gender: Non-binair
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: Binder

Bericht door Mischa »

Dankjewel! Ik zal ze eens op gaan zoeken!
Daan_3
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 dec 2022, 21:06
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen/hij

Re: Binder

Bericht door Daan_3 »

Ik heb ook alleen maar ervaring met gc2b eigenlijk.

Ik vind de korte binders prettiger dan de lange, mede ook door wat KeepzD zegt. Ik heb een 75E/80D als het goed is, en voor mij werken ze prima. Bij een maat groter (voor sporten) gaat het een en ander wel schuiven, maar voor alles behalve hardlopen is het prima.

Voor een grotere cupmaat zou ik sowieso de lange binders aanraden, dan heb je net wat meer stof.
Gebruikersavatar
sammy
Berichten: 144
Lid geworden op: 29 okt 2020, 13:48
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: hij/die

Re: Binder

Bericht door sammy »

Stop met nieuwe GC2B binders kopen!!!

De binders die een paar jaar tot max een jaar geleden gemaakt werden, waren fantastisch! Hielden het lang vol! zaten goed, ook voor grotere maten!

Maar de kwaliteit is drastisch omlaag gegaan en zelfs gevaarlijk! Binders gaan binnen de eerste keren van gebruik kapot/scheuren. Daarnaast zijn er genoeg verhalen (en ik heb er zelf ook last van) dat mensen last hebben van hun ribben en andere klachten. En een aantal heeft zelfs ergere schade. Ribben die verplaatst zijn, opgebouwde vloeistof rond de ribben.
Er is genoeg op reddit en tiktok te vinden bijvoorbeeld.

GC2B heeft paar dagen terug een statement gemaakt dat ze gehoord hebben van de vervelende verhalen en er wat mee gaan doen.

MAAR MOMENTEEL NIET KOPEN!!!!!!
~~~~~~~~~~~
Sammy hij/die
Daan_3
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 dec 2022, 21:06
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: die/hen/hij

Re: Binder

Bericht door Daan_3 »

Oef, dat is slecht nieuws!
wolvster
Berichten: 268
Lid geworden op: 04 nov 2021, 15:09
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: hij/hem

Re: Binder

Bericht door wolvster »

Ik gebruik graag de binders van Underworks, het tri-top model. De verzendkosten maken ze duur, maar ze binden supergoed (ik heb cup D/E ongeveer). Ik heb ook GC2B en Danae binders geprobeerd, maar die werken voor mij minder goed en zitten minder fijn.
Gebruikersavatar
Aurora_NL
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jun 2023, 12:49
Gender: Onzeker
Locatie: Brabant

Re: Binder

Bericht door Aurora_NL »

Hey allemaal,
Ik wilde even mijn vreugde delen met jullie! Ik heb mijn allereerste Binder net gekocht 😁
Ben echt zo super Happy!