Huisarts die meewerkt met GenderGP

Psychologen en procedures
Moosi0519
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2023, 11:55
Gender: Man
Voornaamwoorden: Hij/hem

Huisarts die meewerkt met GenderGP

Bericht door Moosi0519 »

Hallo!
Het zit zo, ik heb mij aangemeld bij GenderGP, en wil via deze weg beginnen aan testosteron.
Nu vind mijn huisarts het bij nader inzien toch allemaal heel spannend en misschien wil ze me toch niet helpen hiermee.
Dus ik ben op zoek naar een huisarts die ervaring heeft met GenderGP.
Heb jij een huisarts voor mij? Stuur me dan alsjeblieft een berichtje!
Super bedankt
Liefs Moos
enbyent
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 dec 2022, 22:41
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Hen/hun

Re: Huisarts die meewerkt met GenderGP

Bericht door enbyent »

Misschien is het handig om een locatie/regio te noemen, of maakt dat niet uit voor je?

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, heb volgende week mijn eerste videogesprek met iemand van GenderGP. Mijn huisarts is bereid om de bloedonderzoeken via haar te laten gaan zodat het gewoon onder de verzekering valt. Medicatie voorschrijven of injecties zetten wil ze helaas niet aan beginnen..
Gebruikersavatar
EmilyFara
Berichten: 141
Lid geworden op: 10 sep 2021, 20:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Breda

Re: Huisarts die meewerkt met GenderGP

Bericht door EmilyFara »

enbyent schreef: 12 jan 2023, 22:33 Misschien is het handig om een locatie/regio te noemen, of maakt dat niet uit voor je?

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, heb volgende week mijn eerste videogesprek met iemand van GenderGP. Mijn huisarts is bereid om de bloedonderzoeken via haar te laten gaan zodat het gewoon onder de verzekering valt. Medicatie voorschrijven of injecties zetten wil ze helaas niet aan beginnen..