Super skinny jeans

Make-up, kleding, en zo voort
Lizzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2023, 13:30
Gender: Onzeker

Super skinny jeans

Bericht door Lizzy »

Draag al enkel jaren super skinny jeans (spay on) wat ontzetten lekker aansluit aan onder -bovenbenen en billen.

Echter draag ik nu al enkel maanden 24/7 tucking string van trans-missie.com, en merk nu dat de voorkont van de jeans niet strak genoeg zit.

2 vragen:
- Klopt het dat bij het dragen van dames skinny jeans van Vera moda of Only dit niet meer is?

- Wie van jullie koopt broeken bij vrouwen winkels? hoe is je ervaring met het kopen/passen van vrouwen jeans in winkels?
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1352
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Super skinny jeans

Bericht door Marije »

Ik heb altijd skinny jeans van Only in 29/36 en dat gaat uitstekend met de transmissie slips.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
ReneeCross
Berichten: 244
Lid geworden op: 03 okt 2018, 09:45
Gender: Trans MtF
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Super skinny jeans

Bericht door ReneeCross »

Ik draag altijd skinny jeans. Vaak bij c en a. Gewoon omdat ik die fijn vind. Draag zelf altijd speciale strings van stripitback.
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Super skinny jeans

Bericht door Elise »

Lizzy schreef: 29 jan 2023, 19:58 Draag al enkel jaren super skinny jeans (spay on) wat ontzetten lekker aansluit aan onder -bovenbenen en billen.

Echter draag ik nu al enkel maanden 24/7 tucking string van trans-missie.com, en merk nu dat de voorkont van de jeans niet strak genoeg zit.

2 vragen:
- Klopt het dat bij het dragen van dames skinny jeans van Vera moda of Only dit niet meer is?

- Wie van jullie koopt broeken bij vrouwen winkels? hoe is je ervaring met het kopen/passen van vrouwen jeans in winkels?
Ik kan niet specifiek een merk noemen wat altijd past. Ik denk dat dat toch een kwestie van uitproberen is.
Als tucking strings draag ik meestal de strings van Carmen Liu. Al is bij dit soort strings het effect ook heel erg afhankelijk van hoe de maat valt.