Koppels gezocht voor Vpro-talkshow

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Human Factor/Vpro
Gast

Koppels gezocht voor Vpro-talkshow

Bericht door Human Factor/Vpro »

Beste forumleden,

Mijn naam is Evelien, ik werk als redacteur bij NADIA, de nieuwe talkshow van de Vpro. NADIA is een show waarbij we iedere aflevering één onderwerp uitdiepen en dat van alle kanten belichten. De gewone Nederlander staat hierbij centraal en doet zijn verhaal. Het doel is om van elkaar te leren en elkaar beter te begrijpen. NADIA streeft naar verbinding en nuance in een gepolariseerd tijdperk.

We willen in een van onze uitzendingen graag aandacht besteden aan mensen die er tijdens een liefdesrelatie achter zijn gekomen trans te zijn. We hopen van zowel de transpersoon als diens partner te horen hoe ze dat traject samen zijn aangegaan en welk pad ze als stel hebben bewandeld. Ook als de relatie het niet heeft gered zijn we geïnteresseerd, want we willen aan alle mogelijke scenario’s aandacht besteden.

We zoeken momenteel nog een koppel waarvan de transpersoon de transitie heeft gemaakt van vrouw naar man, en jonge koppels. Zijn er hier mensen die aan deze criteria voldoen en die ik een paar vragen zou mogen stellen? Mail dan [email protected]

Hartelijke groet,
Evelien