Onzeker voelen

Make-up, kleding, en zo voort
Evy1946
Berichten: 219
Lid geworden op: 13 apr 2021, 13:49
Gender: Transgender
Locatie: Nootdorp

Re: Onzeker voelen

Bericht door Evy1946 »

Wim je hebt helemaal gelijk. De verpakking en de inhoud. Zelf zie ik er nog steeds uit als een man. Het belangrijkste is dat je je gelukkig voelt.
Gr
Evy
Ps wij hebben een poosje geleden samen geluncht aan de Dobbeplas.
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Onzeker voelen

Bericht door Fay Ola di jee »

Stel je krijgt groen.licht met hrt, dan weet jij vrij snel of dat klopt bij je. Je zou je beter moeten gaan voelen. ( Relatief i know, maar toch)
Gebruikersavatar
Jennifer Westerman
Berichten: 54
Lid geworden op: 16 jun 2023, 16:15
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Onzeker voelen

Bericht door Jennifer Westerman »

1 van de grootste valkuilen bij transitie, althans zo heb ik dat ervaren, is van een mannenrol in een vrouwenrol springen. Transitie is immers een hulpmiddel om jezelf te kunnen zijn en zelfs in zekere mate jezelf te kunnen worden.

Onzekerheid ken ik zeker en is eigenlijk nooit weggegaan. Wel is het veranderd waar ik onzeker over ben.
Weet ook, vrouwen, zo ook wij, zijn van nature snel onzeker, althans zo heb ik dat ervaren.

Laat je onzekerheid er gewoon zijn en gebruik het als een middel om dichter bij jezelf te komen is wat ik je wil adviseren.
Het gaat om wie je van binnen bent, hoe meer dat naar voren komt hoe meer je dat ook uitstraalt.
Vrouwen komen in alle soorten en maten, jouw vrouwelijke kant komt met de tijd gerust naar buiten, je gaat het uitstralen.
Pannekoek89
Berichten: 34
Lid geworden op: 12 jan 2023, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Moerdijk

Re: Onzeker voelen

Bericht door Pannekoek89 »

Dit is wel heel herkenbaar. Hoe langer ik bezig ben met mijn transitie, hoe meer ik mij 'vrouwelijk ga gedragen' alsof ik jarenlang een toneelstukje heb opgevoerd zonder dat ik het zelf doorhad, en dat nu automatisch begint te vervagen, omdat het niet meer nodig is
Doorverwijzing huisarts 10-01-23
Aanmelding BuroJIJ 17-07-2023
Intake BuroJIJ 01-05-2024