T-Breda in mei 2023

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6814
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Breda in mei 2023

Bericht door Eva »

__________________________________________________





Wij slaan onze hemelvaart over want we willen T-Breda niet missen!

Hebben jullie dezelfde gedachte? Ik bedoel, die dag vieren is natuurlijk prima, maar van uitvoering zien we nog even af.
Vrijdagavond naar SamSam in Breda!

Vooraf aanmelden?
Nee hoor, iedereen is gewoon welkom en er is ruimte genoeg.

Is het eng?
Nee, wij zijn beslist niet eng, maar als jij je onzeker voelt de eerste keer, dan ga je gewoon eerst onopvallend aan de bar de kat uit de boom kijken.

Waar en hoe?
We zitten bij SamSam in een heel gewoon café, waar ook andere mensen komen. Gewone mensen zou je kunnen zeggen, maar dat zijn we uiteindelijk zelf ook. Zo'n avond draagt zowel bij aan emancipatie van transgender mensen als aan acceptatie door de rest van de wereld.
Bij SamSam wordt soms geen bon gemaakt per persoon, maar op de tafel. Onthoud dus wat je gedronken hebt en reken dat bij vertrek af.

Kom je voor het eerst?
Wij en jij gaan vooral voor het plezier. Kleed je zoals je je prettig voelt. Onze openbare bijeenkomsten zijn echt openbaar, dus met erg opvallende kleding val je al snel erg uit de toon.
Ben je er nog niet aan toe om als het wensgeslacht over straat te gaan? Geen probleem, je bent ook gewoon welkom in je 'oude kloffie'.

Partners of betrokkenen ook welkom?
Absoluut! De T-avonden zijn al meer dan 10 jaren een vertrouwde plek waar partners en direct betrokkenen contact met elkaar kunnen vinden. Begrip kunnen vinden. Hun komst wordt gewaardeerd.

SamSam aan de Grote Markt 2 is te voet goed te bereiken vanaf Station Breda, of eventueel per bus vanaf de haltes Vlaszak of Centrum.
Parkeren kan in parkeergarage De Barones of op parkeerterrein Beyerd/Vlaszak, allebei 24/7 geopend..

Hoe laat? Hoe vroeg?
Als vanouds zijn wij er vanaf een uur of zeven ('s avonds ja) en blijven tot een uur of twaalf.

Tot vrijdag, de 19e!

Hartelijks,
Emma & Eva
T-Breda
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in mei 2023

Bericht door Emma »

Wil je nog een graantje meepikken van Breda Jazz? Dat kan natuurlijk ook! Door het hele centrum, en ook bij de Sam voor de deur staan podia. Een geweldige kans om ook dat eens mee te maken!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Aurora_NL
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jun 2023, 12:49
Gender: Onzeker
Locatie: Brabant

Re: T-Breda in mei 2023

Bericht door Aurora_NL »

Hey, had een vraagje waar kan ik het overzicht van juni vinden? Want ik zou graag eens in Breda aanhaken.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6814
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Breda in mei 2023

Bericht door Eva »

Aurora_NL schreef: 09 jun 2023, 10:34 Hey, had een vraagje waar kan ik het overzicht van juni vinden? Want ik zou graag eens in Breda aanhaken.
Het schema vind je altijd op de openingspagina: https://t-nederland.nl, de uitnodiging voor de eerstvolgende T-Breda wordt begin volgende week geplaatst en verzonden. Intussen geldt de inhouw hierboven gewoon al voor de 16e juni.
Het zal ons plezieren je te ontmoeten in SamSam :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Aurora_NL
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jun 2023, 12:49
Gender: Onzeker
Locatie: Brabant

Re: T-Breda in mei 2023

Bericht door Aurora_NL »

Heel erg bedankt, het staat genoteerd in de agenda!