Deelname onderzoek masterscriptie gender bevestigende zorg

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Joos.UM
Gast

Deelname onderzoek masterscriptie gender bevestigende zorg

Bericht door Joos.UM »

Hoi,
Ik ben Joos Louw (die/diens) en voor mijn masterscriptie aan de Universiteit Maastricht doe ik onderzoek naar de ervaringen van trans* personen met de trans-/ gender bevestigende zorg en kijk ik welke belemmerende en bevorderende factoren hierin worden ervaren.
Hiervoor ben ik op zoek naar trans-/gender diverse deelnemers die aan een twee-/drietal enquêtes willen meedoen.

Zou jij hieraan mee willen doen?
Klink op deze link om je aan te melden! (Dit is nog niet definitief; je wordt later per mail benaderd voor de enquête waarvoor je eerst een informatiebrief krijgt te lezen en daarna toestemming kan geven voor deelname)

Er zijn twee voorwaarden voor deelname; je moet boven de 16 jaar zijn, én momenteel of in de afgelopen vijf jaar bij een genderpoli in zorg zijn (dit hoeft niet per se medisch te zijn).

https://maastrichtuniversity.eu.qualtri ... fz6PqSMbvU

Het onderzoek ziet er als volgt uit:

Ronde 1 --> Let op: de respondenten voor deze ronde zijn al geselecteerd; jij zal dus vanaf ronde 2 meedoen.
In deze enquête zal een kleine groep transpersonen gevraagd worden om zelf te benoemen welke factoren zij 1) belemmerend, en 2) bevorderend vinden in hun behandeling.

Ronde 2
In deze enquête zal je gevraagd worden om bij de genoemde factoren uit ronde 1 aan te geven hoe belangrijk jij die vindt op een schaal van 1-7.

Ronde 3
In deze enquête krijg je de mogelijkheid om jouw antwoorden van ronde 2 aan te passen. Ik laat je eerst zien hoe iedereen de enquête in ronde 2 heeft beantwoord, en daarna heb je de keuze om jouw antwoorden te veranderen.

Alvast super bedankt!

Groetjes, Joos
Boom
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 apr 2023, 13:15
Gender: Trans FtM

Re: Deelname onderzoek masterscriptie gender bevestigende zorg

Bericht door Boom »

Aanmelden lukt niet
Joos.UM
Gast

Re: Deelname onderzoek masterscriptie gender bevestigende zorg

Bericht door Joos.UM »

Oei, dat is vervelend!
Gaat dat met deze link wel? https://maastrichtuniversity.eu.qualtri ... fz6PqSMbvU
Anders mag je ook een mail sturen op [email protected], onder vermelding van jouw naam!