Naomi van Hout, vumc chirurg

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Fay Ola di jee »

Aanvankelijk had ik een goed gevoel bij haar, maar ze is vooral bekend om ooglidcorrecties.

Iemand ervaring met haar? Ik krabbel nu wat terug als zij amper ervaring heeft met een srs

Fay
Frederieke
Berichten: 828
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Frederieke »

Diepe zucht. Ik weet niet wat voor associaties je hebt met het VUMC, maar als je denkt dat een UMC in Nederland dit soort operaties laten uitvoeren door een chirurg zonder enige ervaring op dat specifieke gebied, dan vind ik dat meer dan naïef. En je had het natuurlijk ook gewoon aan haar zelf kunnen vragen. En dat kun je nog steeds doen!

Ik had hetzelfde met dr. Nijhuis van het Radboudumc. Want ik wist natuurlijk dat zij daar nog maar kort begonnen zijn met gender operaties. Maar hij bleek meerdere publicaties op dat gebied op zijn naam te hebben staan en zoals hij zelf aangaf “de vingervaardigheid” wel te hebben. Ik heb hem nog gevraagd waar hij de grootste risico’s zag en al met al gaf dat gesprek me het vertrouwen om ermee door te gaan. En ik kan je vertellen dat het me meer dan 100% is meegevallen.

Soms moet je gewoon vertrouwen hebben en je overgeven aan de zorgverleners. In Nederland en in de UMC’s in het bijzonder, werken alleen maar top chirurgen. My 2 cents.

Groeten,
Frederieke.
Marijntje
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2017, 23:32
Gender: Trans MtF
Contacteer:

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Marijntje »

Ik ben vorig jaar (2022) april door haar geopereerd. Een vaginaplastiek. Zij leek me totaal niet onervaren en ik ben erg tevreden met het resultaat. Bovendien vond ik haar begeleiding voor en na de operatie meer dan uitstekend. Op alle drie de gebieden die ik belangrijk vond was het resultaat goed: uiterlijk, diepte en gevoeligheid van de clitoris.

De dag na de operatie liep ik alweer rond - zij het kort en voorzichtig :-) Maar dat is erg individueel. Overigens lukt het me na de operatie niet meer om een orgasme te krijgen, Maar dat is altijd een risico, en het kostte daarvoor ook al moeite. Nogmaals: de clitoris is wél bijzonder gevoelig, dus ik heb hoop dat ik ergens per ongeluk ontdek hoe ik alsnog kan klaarkomen.
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Fay Ola di jee »

Marijntje schreef: 07 jun 2023, 00:19 Ik ben vorig jaar (2022) april door haar geopereerd. Een vaginaplastiek. Zij leek me totaal niet onervaren en ik ben erg tevreden met het resultaat. Bovendien vond ik haar begeleiding voor en na de operatie meer dan uitstekend. Op alle drie de gebieden die ik belangrijk vond was het resultaat goed: uiterlijk, diepte en gevoeligheid van de clitoris.

De dag na de operatie liep ik alweer rond - zij het kort en voorzichtig :-) Maar dat is erg individueel. Overigens lukt het me na de operatie niet meer om een orgasme te krijgen, Maar dat is altijd een risico, en het kostte daarvoor ook al moeite. Nogmaals: de clitoris is wél bijzonder gevoelig, dus ik heb hoop dat ik ergens per ongeluk ontdek hoe ik alsnog kan klaarkomen.
Dankje voor je bijdrage, goed te lezen, ik spreek haar binnenkort weer , extra info van derden kan nooit kwaad .

Gr Fay
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Fay Ola di jee »

Ik zou afgelopen donderdag een tel consult met haar hebben. Ivm srs en datum plannen

Nogal een gewichtige stap, superbelangrijk, want met een datum heb je uitzicht en kun je een plan maken, ik was er enorm aan toe, want die onduidelijkheid is ook killing

Wat gebeurde er, niks, geen telefoontje, niks.

Ik dacht nog, ze bellen later wel, niks nada.

Ik heb het nogal druk met de zorg voor oa mijn pa en dacht, ik bel maandag.

Intussen ontvang ik via mijn dossier een uitnodiging voor 3 augustus op de poli.

Onduidelijk met wie en waarom .

Dit is imo de zoveelste blamage van het vu en als ik al niet al zo ver in het traject zat en onwijs toe was aan die srs, koos ik absoluut een ander pad dan het vu. Nu is dat te laat.

Ik baal als een stekker, zon belangrijk gesprek en dan dit weer.....ik zal blij zijn als het achter de rug is en ik eindelijk gewoon mijn leven kan leiden.

Bah..

Fay
Dawn
Berichten: 479
Lid geworden op: 15 apr 2023, 12:49
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Noord-Holland

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Dawn »

Hi Fay, wat vervelend dat het zo loopt. Ben benieuwd wat je maandag te horen krijgt.
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Fay Ola di jee »

Ja echt klote zoiets . Morgen bellen hoe en wat ,dat onpersoonlijke, alles digitaal, dat wordt steeds erger lijkt wel...
Maaikedegeest
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 okt 2017, 17:22
Gender: Vrouw

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Maaikedegeest »

Fay Ola di jee schreef: 01 jul 2023, 18:56 Ik zou afgelopen donderdag een tel consult met haar hebben. Ivm srs en datum plannen

Nogal een gewichtige stap, superbelangrijk, want met een datum heb je uitzicht en kun je een plan maken, ik was er enorm aan toe, want die onduidelijkheid is ook killing

Wat gebeurde er, niks, geen telefoontje, niks.

Ik dacht nog, ze bellen later wel, niks nada.

Ik heb het nogal druk met de zorg voor oa mijn pa en dacht, ik bel maandag.

Intussen ontvang ik via mijn dossier een uitnodiging voor 3 augustus op de poli.

Onduidelijk met wie en waarom .

Dit is imo de zoveelste blamage van het vu en als ik al niet al zo ver in het traject zat en onwijs toe was aan die srs, koos ik absoluut een ander pad dan het vu. Nu is dat te laat.

Ik baal als een stekker, zon belangrijk gesprek en dan dit weer.....ik zal blij zijn als het achter de rug is en ik eindelijk gewoon mijn leven kan leiden.

Bah..

Fay
Hey Fay,

Wat balen dat het zo moet lopen voor je.
Ben je inmiddels weer wat wijzer?
Hoe was jou contact verder met Naomi van Hout?
Ik heb daar namelijk 4 Oktober een gesprek mee.
Ik hoor het graag.

Gr Maaike.
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Fay Ola di jee »

Hi, ik vond haar prettig in contact, rustig, helder...succes!
Fay Ola di jee
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 mei 2023, 11:25
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Naomi van Hout, vumc chirurg

Bericht door Fay Ola di jee »

Ik heb ineens een datum, 22 november, en de twijfel en de zenuwen gieren nu al door mijn keel.😲
Plaats reactie