Advocaat naam- en geslachtswijziging?

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
vivienne
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2013, 13:39
Gender: Trans MtF

Advocaat naam- en geslachtswijziging?

Bericht door vivienne »

Volgende maand ga ik naar Thailand voor m'n srs en ik zou voor m'n vertrek graag alvast de procedure van naam- en geslachtswijziging in gang willen zetten zodat ik na de operatie slechts een seintje hoef te geven aan de advocaat en alles verder afgehandeld kan worden.

Ik ben dus op zoek naar een advocaat (m/v) die me kan helpen met de naam- en geslachtswijziging. Ik kom voor rechtsbijstand in aanmerking en ik woon in Den Haag, mocht dat iets uitmaken. Ik heb zo'n 1,5 week geleden het intakeformulier op http://www.geslachtswijziging.nl/intakeformulier" target="_blank ingevuld, maar heb helaas nog niks mogen vernemen van Blat advocaten. Ik dacht laat ik eerst hiernog even rondvragen voordat ik ze opbel.

Wellicht kan iemand hier mij een advocaat aanbevelen? Het liefst eentje die snel reageert etc.?

Thnx!
Gebruikersavatar
Anne1957
Berichten: 166
Lid geworden op: 30 mar 2012, 14:41
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Advocaat naam- en geslachtswijziging?

Bericht door Anne1957 »

Je zou ze ook gewoon kunnen bellen. Heb ik ook gedaan toen het naar mijn zin te lang duurde. Daarna ging het allemaal supersnel. Heb inmiddels de door mij gewenste voornaam.
FAtham
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jan 2013, 10:02
Gender: Trans FtM
Locatie: Rotterdam

Re: Advocaat naam- en geslachtswijziging?

Bericht door FAtham »