Ze zit in het laatste jaar van de Nederlandse Musical Academie, 3 en 4 februari doet ze haar solo, net als haar mede studenten, in een bijzondere show.
Kon het niet laten want ik ben verschrikkelijk trots op mijn beide dochters
Liefs Jannet
Mijn jongste dochter
-
Mijn jongste dochter
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
-
Re: Mijn jongste dochter
Wauw, supercool! Woon in Nmgn dus misschien kom ik wel kijken. Mijn zoon doet conservatorium, weet hoe het voelt. Fijn voor je!
-
@Ted. Ik vind het elke keer weer de moeite waard om te gaan kijken, tot nog toe heb ik het bij geen enkele show droog gehouden. Het is zo mooi om het enthousiasme van die jonge talenten te voelen. (mooie krachtige naam trouwens)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
-
Goed dat je zo trots bent op je dochter! Is ook super belangrijk voor haar.
Zie ook: http://annemarijeblog.wordpress.com/
-
Het geluid is niet optimaal maar dit was een stukje uit haar solo.
Liefs Jannet
Liefs Jannet
-
Aah Jannet, gaaf hoor!
Trots zijn is sowieso al je goed recht, maar zeker met je eigen musical ster!
Ik hou wel van een beetje musical op z'n tijd.
Trots zijn is sowieso al je goed recht, maar zeker met je eigen musical ster!
Ik hou wel van een beetje musical op z'n tijd.
-
Bij het zien van de prestaties van je eigen kind(eren) krijg je het gevoel dat je eigen leven toch niet helemaal mislukt is. Ik denk/ ik gok dat je die ervaring wel met me deelt, jannet..
Dat onze kinderen onze bagage net zo goed meetorsen is jammer genoeg de realiteit maar hoe ze daar mee omgaan en tegelijk hun eigen leventje weten op te bouwen verdient in mijn ogen meer respect dan wij dat verdienen. Dat wij door het traject in te gaan hopen op een betere toekomst betekent voor onze kinderen min of meer een belasting waar ze zelf niet beter van worden.
En dan toch nog blijven presteren, wie kan nu van wie wat leren?
Liefs Daniéla
Dat onze kinderen onze bagage net zo goed meetorsen is jammer genoeg de realiteit maar hoe ze daar mee omgaan en tegelijk hun eigen leventje weten op te bouwen verdient in mijn ogen meer respect dan wij dat verdienen. Dat wij door het traject in te gaan hopen op een betere toekomst betekent voor onze kinderen min of meer een belasting waar ze zelf niet beter van worden.
En dan toch nog blijven presteren, wie kan nu van wie wat leren?
Liefs Daniéla
-
Hier is het hele optreden. En ja, ik zat weer met de tranen in de ogen.
Jannet
Jannet