Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Andrea2
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2022, 00:27
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door Andrea2 »

Ik zou graag mijn hele lichaam willen laten ontharen, ik had laatst gebeld met een kliniek maar ik vond de prijzen nogal extreem, kent iemand hier een laser/elektrische epilatie kliniek met relatief goedkope prijzen?

En verder vroeg ik me nog af, hoeveel goedkoper zijn elektrische epilatie behandelingen gemiddeld?
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1358
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door Marije »

Laseren haalt zeker de scherpe randjes van de beharing af, maar de HRT zorgt er ook voor dat het minder wordt.

Als je 't geld niet hebt kun je wellicht kijken of je de grove haren kunt weghalen met ontharingscreme, en het iets bijhouden met een mesje. Als je haren iets dunner worden, en dat gebeurt vaak vanzelf, kun je met een normale ladyshave/epileermachine het weghalen.

Electrisch epileren bij een huidtherapeute is zeer tijdsintensief want ze halen haartje-voor-haartje weg. Het is heel pijnlijk en alle haartjes komen gemiddeld 3-5 keer terug, steeds dunner, voordat ze echt weg zijn.
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Frederieke
Berichten: 830
Lid geworden op: 15 feb 2021, 12:45
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Drenthe

Re: Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door Frederieke »

Andrea2 schreef: 09 okt 2023, 14:12 Ik zou graag mijn hele lichaam willen laten ontharen, ik had laatst gebeld met een kliniek maar ik vond de prijzen nogal extreem, kent iemand hier een laser/elektrische epilatie kliniek met relatief goedkope prijzen?

En verder vroeg ik me nog af, hoeveel goedkoper zijn elektrische epilatie behandelingen gemiddeld?
Dit is de verkeerde vraag, althans in mijn beleving. Ik heb bij 2pass clinic bij iemand het resultaat gezien toen ze 'goedkoop' bij de laser kliniek om de hoek haar gezicht had laten behandelen. Ze had na afloop thuis foto's gemaakt en dat was echt huiveringwekkend. Ze vertelde dat ze gillend naar buiten de straat op was gelopen.

Goedkoop is duurkoop in dit geval en je hebt maar één lichaam. Je zou je beter kunnen afvragen welk lichaamsdeel je het belangrijkste vindt en daarmee naar een huidtherapeut te gaan.

Het eerste consult is altijd gratis, althans bjj een goede huidtherapeut. Samen kun je wellicht tot een plan komen dat voor jou betaalbaar is. Moet je voor het eerste consult betalen, dan moet je daar weggaan. En als goedkoop alternatief inderdaad met een scheermesje aan de slag.

Verder kun je apparaat als Philips Lumea overwegen. Niet geschikt voor je gezicht of genitalia, maar wel nuttig voor benen en armen.

Succes en pas op met je gezondheid.
Serena
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 aug 2020, 23:04
Gender: Vrouw

Re: Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door Serena »

Je kunt op Groupon vaak deals vinden.

Ik heb mijn oksels en benen laten doen via een grouponactie bij een salon.
Andrea2
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2022, 00:27
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door Andrea2 »

Serena schreef: 17 okt 2023, 11:29 Je kunt op Groupon vaak deals vinden.

Ik heb mijn oksels en benen laten doen via een grouponactie bij een salon.
Waren de resultaten goed?
En je hebt meestal meerdere behandelingen nodig, hoe zit het daar precies mee met groupon?
Gebruikersavatar
ElisabethT
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 dec 2022, 09:10
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door ElisabethT »

Ik heb vroeger diverse ontharingslasers in onze kliniek gehad. Let op IPL is geen laser en beduidend minder effectief. Goede lasers zijn diode of alexandrite lasers. IPL wordt vaak als laser geadverteerd en vaak goedkoop.

Maar wat al eerder werd gezegd HRT zorgt normalerwijs voor een forse vermindering van lichaams beharing behalve het gelaat.
Serena
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 aug 2020, 23:04
Gender: Vrouw

Re: Waar kan ik mijn lichaam goedkoop laten ontharen?

Bericht door Serena »

Andrea2 schreef: 04 dec 2023, 17:21
Serena schreef: 17 okt 2023, 11:29 Je kunt op Groupon vaak deals vinden.

Ik heb mijn oksels en benen laten doen via een grouponactie bij een salon.
Waren de resultaten goed?
En je hebt meestal meerdere behandelingen nodig, hoe zit het daar precies mee met groupon?
Sorry late reactie.

Ja je hebt sws meerdere behandelingen nodig. Maar bij groupon kun je bijv. een zone als oksels 6x laten behandelen voor +- 100,-
Dat is soms genoeg om alles weg te krijgen maar sws krijg je een flinke vermindering.