Gender gp hoe en wat

Psychologen en procedures
milokoldenhof
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 nov 2023, 13:40
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij die

Gender gp hoe en wat

Bericht door milokoldenhof »

Hoi ik ben milo een 16 jarige trans man
Ik start binnenkort testosteron met gender gp
Nou vroeg ik mij af wat jullie ervaringen met hen zijn
Met het verkrijgen van hormonen maar ook met de mastectomie verwijzing
Alvast bedankt voor je reactie
Groetjes milo
Gebruikersavatar
EmilyFara
Berichten: 141
Lid geworden op: 10 sep 2021, 20:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Breda

Re: Gender gp hoe en wat

Bericht door EmilyFara »

Transvrouw, maar ik heb een jaar bij GenderGP gezeten voor ik bij Maasstad bij een NL endo liep.
Op heb begin heb ik problemen gehad met de hormonen te krijgen, ik dacht een afspraak met mijn huisarts te hebben maar die krabbelde hard terug toen ik met een daadwerkelijk recept kwam. Ik ben toen overgegaan naar papieren recept en dat werkte goed, zowel in de apotheek in de buurt en de ziekenhuis apotheek (buurt apotheek kon niet alles leveren).

Terug kijkend had ik op een veel te lage dosis gezeten terwijl ik een hele hoge dosis had. De reden hiervan is dat ik gel had en mijn huid die gel eigenlijk niet wou opnemen. Uiteindelijk 8 pompjes en maar een fractie E in mijn bloed. Daar hadden ze wel wat eerder iets over kunnen zeggen. Dus houd het zelf ook HEEL goed in de gaten!
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
CharlotteLa1990
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jan 2023, 08:41
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij

Re: Gender gp hoe en wat

Bericht door CharlotteLa1990 »

Ikzelf ben nu zo’n 8 maanden bezig met hormonen via GenderGP. Buiten het feit dat het zeer prijzig is, mag ik niet klagen. Je moet inderdaad zelf wel goed weten wat de correcte waarden zijn. GenderGP heeft mijn dosis na derde maand eenmaal verhoogd en zo ben ik in de juiste niveaus geraakt. GenderGP is zeker een goed alternatief voor de lange wachttijden.