Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doen?

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
i-rene

Re: Waar kun je betaalbaar goed je borstvergroting laten doen?

Bericht door i-rene »

Betreft dat een siliconenvulling of iets anders?
Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
intrans

Bericht door intrans »

Zijn siliconen van het merk mentor. Xx
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Betaalbaar? Ik heb het bij de aangifte opgevoerd als zorgkosten, netto werd het daardoor ongeveer € 1200. Nog steeds veel geld maar op dat moment nog te doen. Nu zou ik het niet meer kunnen maar een droom is uitgekomen en ik heb nog geen moment spijt gehad.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
i-rene

Bericht door i-rene »

Gode tip van de belastingaangifte.
Niet bij stilgestaan, maar kan natuurlijk wel.
Men lijdt meer onder vrees dan door het lijden wat men vreest
andreagen

Bericht door andreagen »

ik ben ook aan het sparen voor borstvergroting. Toen ik een paar maanden geleden aan mijn boekhouder vroeg of ik het kon aftrekken als medische kosten, zei hij dat het problemen op kon leveren, omdat de belastingdienst dit kon zien als cosmetische ingreep en de aftrekpost niet zou accepteren. Wat zijn jullie ervaringen met de belastingdienst, wat betreft borstvergroting?
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Ja ze kunnen moeilijk doen maar dat kunnen ze met alles. Als de belastingdienst het afwijst gewoon bezwaar maken, zo vaak als maar nodig is. Kronen zijn ook vaak cosmetisch maar worden ook geaccepteerd en zo zullen er ongetwijfeld nog wel meer voorbeelden zijn. :text-protest:
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Beugels!

Die zijn immers ook veelal cosmetisch maar ze komen gewoon op je tandartsrekening te staan...
meerdere zakken met zaagsel
Meisje1991

Bericht door Meisje1991 »

Best een oud topic, maar toch :)

Ik wil zelf ook een borstvergroting (3 HRT, niet verder gekomen dan 75AA), wil het begin volgend jaar laten doen. Bezig met sparen nu.

Ik zie in dit topic een paar prijzen genoemd, van duur 4000+ tot best betaalbaar (2600-3500 euro). Ik kan de genoemde prijzen ook terugzien op de sites van de klinieken.

Echter, iets wat nergens genoemd wordt is... zijn deze bedragen incl. nazorg e.d.? En stel er zijn complicaties naderhand en er is een hersteloperatie nodig... moet je dan nòg eens duizenden euro's aftikken of is dat bij de prijs inbegrepen?

M.a.w. zou ik voor zeg 3500 euro een goed stel borsten kunnen krijgen, zonder het risico dat als er naderhand complicaties zijn ze me laten creperen omdat ik niet nog eens 2000 kan opbrengen? :shock:
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Wat ik heb begrepen van mijn behandelend arts is dat alles tot en met de laatste controle, een half jaar na de operatie, inbegrepen is. Als er daarna nog iets fout zou gaan wordt alleen het verwijderen van het implantaat vergoed door de zorgkostenverzekering.
Alice

Bericht door Alice »

Garanties, de meeste privéklinieken geven een soort van garantie. De een uitgebreider dan de ander.

Wat ik vernam kom je in het algemeen dit tegen voor een hersteloperatie,
1 de chirurg opereert je kosteloos, nieuwe protheses, kliniek/ziekenhuis operatiekamer kosten zijn voor jouw rekening.
2 de chirurg opereert je kosteloos en je krijgt nieuwe protheses, de kliniek/ziekenhuis operatiekamer kosten zijn voor jou.
3 alles wordt vergoed.

In de praktijk kom je er pas achter welke regeling ze hebben als er iets mis gegaan is.

Lees borstenforum eens goed door dan weet je wat meer wat je verwachten kunt.
https://www.borstenforum.com/
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.