Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Nate_0 »

X, een 70C heeft dezelfde cup grootte als een 75B (dus waar de borst in gaat) dus eigenlijk zijn ze maar één maat kleiner geworden, wss omdat ik mijn pecs train en mijn lichaamsvet minder is en ik wat meer spiermassa heb. Mijn waist size is dus omhoog gegaan en mijn borsten zijn wat kleiner geworden, maar een 70C is überhaupt niet een grote maat. Het klinkt alleen zo omdat de cupmaten in verhouding mee groeien (dus: 80a, 75b en 70c hebben dezelfde cup en zijn zusjesmaten, dont ask me why). Echt een BH nodig heb ik ook niet, nooit gehad, nooit last gehad bij het rennen ofzo en een 70C kun je bijvoorbeeld niet bij de Hema kopen omdat het niet een veel voorkomende maat is... Ik droeg ze omdat ik het idee had dat mijn lichaamsverhouding niet klopte, met brede heupen en kleine borsten, dus ik dacht dat meer voorgevel dankzij een push up bra me beter zou laten voelen... maar mijn haat voor mijn brede heupen ging niet weg en ik voelde me zo raar en nep met een push up BH. We all know why now :)
meerdere zakken met zaagsel
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Nate_0 »

Gister was ik naar de film en ik moest even naar het toilet... en omdat ik het herentoilet een beetje eng vond ben ik naar de vrouwen gegaan.

Vervolgens toen ik mijn handen stond te wassen kwam een vrouw binnen die mij héél vreemd aan keek. Vervolgens keek ze naar het poppetje op de toiletdeur. Ik ben snel terug gegaan naar mijn plaats in de zaal maar dat voelde wel heel tof :D

(En in het vervolg dus maar het herentoilet gebruiken...)
meerdere zakken met zaagsel
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Ender »

Ik heb gister radicaal een jongens-kapsel laten knippen.. En vandaag bij het wachten op PMT komt een meisje die ook in de groep zit, en kijkt naar mij en zegt "Oh ik had je helemaal niet herkend! Ik dacht, wie is die nieuwe jongen?" :D
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Gendereuforie

Bericht door Marcella »

Ender schreef:Ik heb gister radicaal een jongens-kapsel laten knippen.. En vandaag bij het wachten op PMT komt een meisje die ook in de groep zit, en kijkt naar mij en zegt "Oh ik had je helemaal niet herkend! Ik dacht, wie is die nieuwe jongen?" :D
Ik had toevallig afgelopen dinsdag ook radicaal een dames-kapsel laten knippen bij mijn kapster. Dat voelde een stuk lekkerder aan! :P

Vandaag (donderdag) heb ik ook een complete dames-outfit kunnen kopen bij Miss Etam. Het passen daarvan was ook een fijne ervaring.
Nu kan ik wat makkelijker als vrouw gekleed over straat.

:wship:

Marcella
Bas Jo
Berichten: 72
Lid geworden op: 14 aug 2015, 10:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Berlijn
Contacteer:

Re: Gendereuforie

Bericht door Bas Jo »

Vandaag sloeg bij mij de 'gendereuforie' eerst toe vanochtend toen ik mijn jongens onderbroek aantrok en vond dat die gewoon 'perfect' aan voelde. Daarna, toen ik een broek aantrok die wat strakker zit en ik me er 'gewoon' goed in voelde nu dat ik na 4 maanden testo stukken minder vet aan mijn kont, heupen en dijen heb! Wat een verademing! En ik kan soms enorm twijfelen over mijn transitie omdat het sociaal en persoonlijk vol ingewikkelde pijnlijke struikelblokken verloopt, maar toen ik vanmiddag bij het plassen tot mijn pret ontdekte dat ik haren krijg aan de binnenkant van mijn boven dijen, dacht ik, de transitie moet gewoon de juiste weg voor me zijn, want welke vrouw zou zich over het toename van haar op zo'n plek verheugen ;) (naja helemaal uitgesloten is nike he) ?
Marcella
Berichten: 389
Lid geworden op: 18 nov 2016, 16:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Apeldoorn

Re: Gendereuforie

Bericht door Marcella »

Over Gender-euforie gesproken...

Afgelopen zaterdag liepen Linda en ik in Haarlem over straat, in het winkelcentrum. Door omstandigheden was Linda gekleed in jongenskleren. Zelf had ik dameskleren aan, en make-up op, maar ik vind mijzelf nog niet passabel (moet nog starten met HRT, zelfs). Desondanks werden wij allebei "ge-mevrouwd" op straat. DAT voelt pas lekker! :D
Voor mij, omdat ik helemaal niet het idee ben passabel te zijn - zeker met mijn baardharen nog zichtbaar in mijn gezicht, ook al had ik mij geschoren - en voor Linda, omdat zij als vrouw werd herkend, ondanks haar jongenskleren (en ook licht zichtbare baardharen)!
Frank
Berichten: 105
Lid geworden op: 20 okt 2016, 20:12
Gender: Man
Locatie: Dongen

Re: Gendereuforie

Bericht door Frank »

Heel klein, maar ik werd laatst door mijn moeder op Facebook aangesproken met 'vriend' terwijl mijn moeder heel erg is van het geslachtelijk taalgebruik (meisje, meiske, vriendin, meid, dame, vrouw, etc), daarnaast zei ze ook dat ze haar best doet om me de laatste rij niet meer te noemen.

Moest spontaan janken van die 'vriend'
Petra-S
Berichten: 175
Lid geworden op: 12 okt 2016, 11:32
Gender: Vrouw
Locatie: Hoensbroek, Limburg
Contacteer:

Re: Gendereuforie

Bericht door Petra-S »

De eerste keer dat ik mevrouw genoemd werd in een winkel. Ongeveer 1½ maand geleden bij de Gamma toen ik een keukentrap ging kopen. Ik voelde mij apetrots.

Groetjes,

Petra
Volg ook mijn blog: https://petratransgender.wordpress.com/
Ik wil niet anders zijn. Ik wil gewoon mijzelf zijn!

Afbeelding
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Vorige week toen mijn nieuwe 8 mannenboxers met de post bezorgd werden. Ik wil niet anders meer. :)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Maximus1991
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 jan 2017, 22:32
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Maximus1991 »

dat was eigenlijk toen ik nog werkte bij DHL (voordat mn contract niet werd verlengd, en ik ''uit de kast kwam'' uberhaupt)

Mn bazin, moest me wel eens helpen bij het vinden van een pakje (er werd niet altijd goed gesorteerd of goed teruggezet van niet thuis pakketten), na het vinden van het pakje zei ze altijd: ''maar je bent toch een vrouw?!?'' waarop ik altijd zei: nou, nee eigenlijk niet! Waarop mijn collega's begonnen te gieren van het lachen en 1 meestal zei: ''der is niks vrouwelijks aan hem!'' (hou van mn ex-collega's!)

en onderweg een keer
stond ik bij iemand aan de deur met een klein meisje die haar moeder vroeg: ''wie is dat?'' waarop de moeder antwoordde: '' Dat is de pakketbezorger!'' (ofwel geen bezorgSTer) ''die man brengt de pakjes naar de mensen toe!'' waarop t kindje zei:''wat een lieve man!''

bedenk je dan dat ik gewoon lang haar heb en een flinke voorgevel, totaal niet passabel ben... en ook al regende het deze dag keihard, voor mij was het de zonnigste dag in een hele lange tijd... had een grijns van hier tot tokio die ik er niet meer af kreeg!
:whistle: Intelligence is sexy :whistle: :hbeat: you need 2 sides of a story to make conclusions that makes sense :think:
Plaats reactie