Afval topic!

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een meisje was
Mr.X

Re: Afval topic!

Bericht door Mr.X »

Moet je of wil je 1.5 kilo afvallen voor die afspraak bij de VU ? In België, maakt 1 tot 5 Kilo gram naar mijn weten weinig of niets uit. Tenzij voor de fallo uit het bovenbeen en dan nog, men verliest geen gewicht enkel waar men wil. Sorry als ik fout ben en niet alles las.
Klopt, ik wil graag gewicht kwijt zodat mijn bovenbeen gebruikt kan worden. En ik weet dat vetverlies niet targetted kan worden. Maar tijdens mijn laatste afspraak zei de assistent dat ik of al goed zat, of net op het randje. Ik neem dus het zekere voor het onzekere en probeer wat af te vallen voor mijn afspraak op de 17de, waar de dikte van het vet van mijn bovenbeen gemeten gaat worden. Het kan dan zijn dat het alsnog te dik is, en afvallen niet zal helpen omdat ik daarvoor dan ondergewicht moet gaan krijgen (BMI is nu rond de 20), of dat het goed/bijna goed is en een kilo of wat wel gaat helpen. We'll see :)
Fran

Bericht door Fran »

Ik ga ook proberen af te vallen. Vorig jaar rond deze tijd woog ik rond de 60 kilo en had ik toch een stuk minder vrouwelijke rondingen dan nu (65 kilo). De laatste tijd ben ik door de emotionele rollercoaster meer gaan eten.

Eigenlijk zou ik naast fitness weer moeten gaan hardlopen. Maar dan voel ik me altijd zo bekeken...
- Vanaf 4 mei Androgel
- Half juli Nebido, alleen door apotheekfout Sustanon meegekregen
- Sinds eind oktober wél aan Nebido
Ender
Transgender

Bericht door Ender »

Ik weer 200 gram minder. Officieel nu 8,5 kg afgevallen sinds kerst.
Nu weer een HIIT dingetje doen.

Draakje, helpt het misschien als je muziek op doet tijdens het hardlopen? Kan je daarop focussen ipv wat de mensen om je heen misschien denken.
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Geinig, Ender. Ik ben ook weer 200 gram kwijt. Ik ben nu 1.7 kilo kwijt, dus al aan m'n target.
8.5 kilo sinds kerst is heel erg goed! Enne, die HIIT heeft jou ook in z'n grip, zie ik xD

Draakje, woon je in een stad? Ik snap jouw reluctance om buiten te hardlopen wel. Ik heb ook jaren lang op een treadmill gelopen, en het was heel moeiljk om van dat naar buiten te gaan, want ja, mensen...Maar sinds ik buiten loop wil ik niet meer binnen lopen. En ik heb gemerkt dat mensen niet echt naar je kijken. Vele kijken toch op hun telefoon....
Fran

Bericht door Fran »

Ik woon in Amersfoort. En ik weet ook wel dat het tussen mijn oren zit, maar toch...

Ik probeer op de sportschool ook wel op de loopband te lopen, maar ik vin dat zo intens saai!
- Vanaf 4 mei Androgel
Mr.X

Bericht door Mr.X »

Ik heb het idee dat er op de sportschool toch echt wel meer naar je gekeken wordt. Vooral omdat iedereen daar z'n oefeningen doet en dan wel wat om zich heen loert.

De enige manier om over die 'angst' heen te komen is naar buiten gaan, en rennen. De eerste paar keren zul je je zelf bewust voelen, maar dat gevoel gaat heel snel weg, trust me :) Blijf tegen jezelf zeggen dat je de mensen die je ziet toch niet kent. Zouden ze wel een oordeel over je hebben, dan fuck them, right?
Stephen

Bericht door Stephen »

groente fruit dieet aan het volgen en ik moet jullie zeggen al paar kilo kwijt en buikomtrek wordt wat kleiner. vooral in bad/op het toilet zichtbaar, buik steekt niet meer zo erg uit! :D
Fran

Bericht door Fran »

Mr.X schreef:Ik heb het idee dat er op de sportschool toch echt wel meer naar je gekeken wordt. Vooral omdat iedereen daar z'n oefeningen doet en dan wel wat om zich heen loert.

De enige manier om over die 'angst' heen te komen is naar buiten gaan, en rennen. De eerste paar keren zul je je zelf bewust voelen, maar dat gevoel gaat heel snel weg, trust me :) Blijf tegen jezelf zeggen dat je de mensen die je ziet toch niet kent. Zouden ze wel een oordeel over je hebben, dan fuck them, right?
Ja, sinds ik begonnen ben aan mijn transitie is het ook steeds moeilijker om me naar de sportschool te slepen. Ik voel me daar zo ontzettend misplaatst!

Als mijn dochter vanavond in bed ligt zal ik een poging tot hardlopen doen.
- Vanaf 4 mei Androgel
JustMe

Bericht door JustMe »

Buiten lopen went inderdaad snel hoor. Als je het eenmaal gewend bent dan wil je niet meer binnen lopen... binnen=saai, muffe lucht, te warm... gatver.

Je kan je eventueel een doel stellen, zeg om 5, 10km of what ever te kunnen lopen. Daar kan je weer schemaatjes voor vinden op internet.
Dat geeft je wat om op te concentreren als je buiten loopt en dan let je mischien wat minder snel op anderen. Het is ook een extra motivatie om het vol te houden.

Houdt er rekening mee dat buiten zwaarder zal zijn dan binnen. Je lijf krijgt het ook wat zwaarder te verduren met de onrgelmatige en doorgaands harde ondergrond buiten (asfalt, stoep, etc..). Niet te hard van stapel lopen.
Fran

Bericht door Fran »

Ik heb in het verleden Start to Run gedaan (zo'n Vlaamse dame die je onder begeleiding van muziek met een tenenkrommende peptalk vertelt wanneer je moet rennen of wandelen). Maar ik heb ondertussen wel een idee hoe dat werkt, dus ik denk dat ik nu gewoon op gevoel ga lopen.
- Vanaf 4 mei Androgel