Zeker niet slecht, ze staan je. En daarboven zijn ze, zo te zien ook goedgekeurd door twee snuffel katjes.
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Ik had er nog 2 maar die zag ik niet meer op hun site staan.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.
Toen ik die uitdrukking voor het eerst in Nederland gebruikte viel dat - eufemistisch uitgedrukt - nogal slecht.
Blijkbaar is de betekenis niet dezelfde als in Vlaanderen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Toen ik die uitdrukking voor het eerst in Nederland gebruikte viel dat - eufemistisch uitgedrukt - nogal slecht.
Hoi Sigrid,
In België/Vlaanderen, is zeker niet slecht ( geen slechte zaak/koop, eerder een goeie koop/zaak).
Ik denk dat, dat in Nederland wel stilaan een beetje geweten is, zeker als een "Vlaming dat uitspreekt/schrijft ".
Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick .
Hoi Sigrid,
In België/Vlaanderen, is zeker niet slecht ( geen slechte zaak/koop, eerder een goeie koop/zaak).
Ik denk dat, dat in Nederland wel stilaan een beetje geweten is, zeker als een "Vlaming dat uitspreekt/schrijft ".
Grtz Nick
Ook hier niet anders gekend dan dat "niet slecht" juist "(zeer) goed" betekent.
Bijv. hij boert niet slecht (zeer goede zaken doen) of dat is geen slechte deal (bijzonder goede deal).