Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Nou alweer tijdje geleden dit momentje maar dat ik in een dames pyjama en bolletjes legging de deur open deed en de postbode tegen mij zei"Alstublieft Mevrouw pakketje voor uw."
Terwijl er toch duidelijk mijn mans naam op het doosje stond maar hij was zo verbaasd over mijn verschijning dat hij mij voor een dame aan zag..
Geen hormonen maar wel supergoed geschoren dat dan weer wel...en behoorlijk lang haar wat toen ook nog erg leuk en vrouwelijk zat :)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Nou alweer tijdje geleden dit momentje maar dat ik in een dames pyjama en bolletjes legging de deur open deed en de postbode tegen mij zei"Alstublieft Mevrouw pakketje voor uw."
Terwijl er toch duidelijk mijn mans naam op het doosje stond maar hij was zo verbaasd over mijn verschijning dat hij mij voor een dame aan zag..
Geen hormonen maar wel supergoed geschoren dat dan weer wel...en behoorlijk lang haar wat toen ook nog erg leuk en vrouwelijk zat :)
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Gendereuforie

Bericht door Laurens »

Lisa1973 schreef:Nou alweer tijdje geleden dit momentje maar dat ik in een dames pyjama en bolletjes legging de deur open deed en de postbode tegen mij zei"Alstublieft Mevrouw pakketje voor uw."
Terwijl er toch duidelijk mijn mans naam op het doosje stond maar hij was zo verbaasd over mijn verschijning dat hij mij voor een dame aan zag..
Geen hormonen maar wel supergoed geschoren dat dan weer wel...en behoorlijk lang haar wat toen ook nog erg leuk en vrouwelijk zat :)

leuk toch ;)
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way
Laurens
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 feb 2017, 13:55
Gender: Trans FtM
Locatie: Amersfoort

Re: Gendereuforie

Bericht door Laurens »

mijn gendereuforie: mijn vrienden en vriendje die eigenlijk fouteloos de naam laurens en hij/hem pronouns hebben aangenomen. af en toe dan denk ik oja ze hebben het ovet mij en dan word ik toch wel weer blij!

ook heb ik niet zo'n enorme voorgevel dus soms, met een overhemd/blouse en mn korte haar zie ik er toch al behoorlijk "masculine" uit. word ik toch wel blij van!
easy peasy pumkpin peasy pumpkin pie motherfucker

- Gerard Way
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Liep vandaag langs een groep van een stuk of zes ~16-jarigen. Een van de meisjes zegt tegen me: "Sorry, heb je toevallig een telefoon gevonden?" En vervolgens een van de jongens: "Hoe een jongen te versieren, les 1."
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190501 »

Vandaag aarzelend eerste keer beha zonder siliconen kipfilet geprobeerd.

Past! Kleinste cupje weliswaar maar toch. Alle begin is moeilijk (en pijnlijk...) [ 3 mnd HRT].

On cloud nine for the rest of the day.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: Gendereuforie

Bericht door Dieuwertje »

Eindelijk rokjes weer :dance:
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik ga morgen mijn rokje eens aandoen, vanavond beetje rare en vermoeiende avond geweest..
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Twee weken geleden was ik in mijn inmiddels vaste kapsalon maar had een andere kapper, een vrouw. Omdat ik haar nog niet kende en we ook nog een taalbarriere hadden (mijn spaans is niet zo best) durfde ik vrij direct tegen de kapster te zeggen: "knip het zoals bij een jongen, (is dat) oké?"
Voelde me euforischer met de minuut toen ze aan het knippen was. Ze zag me stralen blijkbaar, want ze vroeg me een paar keer of ik het mooi vond. Ik kon haar wel knuffelen, zo blij was ik toen ze het eindresultaat liet zien.

De dag erna ben ik uit de kast gekomen bij drie therapiegenootjes, de reacties konden niet beter. Ik werd geknuffeld en kreeg later nog een app'je dat ik ben zoals ik ben en dat die persoon mij accepteert zoals ik ben.

De kapper en de 'coming out' zijn echt een big deal voor me, het maakt me nog wel onzeker/ongemakkelijk maar ik ben zo blij dat ik dit gedaan heb!
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Nate_0 »

Ik ben net (nog geen half uur geleden) uit de kast gekomen bij m'n studentenvereniging door een bericht in de gesloten groep te plaatsen. De likes en steunbetuigingen stromen binnen, ik ben emotioneel AF en het voelt zo. goed.
meerdere zakken met zaagsel