bijeenkomsten

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Donker_Bron_Zeehond
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

bijeenkomsten

Bericht door Donker_Bron_Zeehond »

Ik woon in bretagne-frankijk , hier valt op trans gebied weinig te beleven en zeker geen gezellige bijeenkomsten onder transen .
Ik kom nu op 24 augustus naar antwerpen , op 28 augustus naar UZ gent om 11 uur op endo , kontrole voor de hormonen kuur , om 14 hr bij men pschych gaan , en tussen in logopedie voor men stem , daar heb ik met afgesproken dat ik gedurende 3 weken elke dinsdag en vrijdag in het UZ gent veschijn , ik blijf dus tot 16 september in belgie .

Nu kan ik naar een trans bijeenkomst in gent gaan op 12 september en 14 september naar de limburg - anders gewoon .

Nu was ik zo aan het denken , zouden er in nederland ook zo bijeenkomsten zijn ??

zo ja , hoor ik die graag

groetjes
leonie
Trots_Kust_Dolfijn

Re: bijeenkomsten

Bericht door Trots_Kust_Dolfijn »

De leukste bijeenkomst, de T-nederland BBQ :) heb je helaas gemist afgelopen juni :(

(en daar volgt dit jaar ook geen herhaling meer van ...)

Veel grote steden in Nederland hebben overigens wel een maandelijkse T-bijeenkomst. (al heb ik niet een overzicht bij de hand zo)

Ik heb er zelf altijd weinig herkenning gevonden; merendeel van de bezoeksters zit meer in de travestiesfeer.

Ik kom zo af en toe nog wel met veel plezier op T-amersfoort, maar da's pas weer eind september

Gezien de tijd dat je in Antwerpen zit, zou je wel Eindhoven kunnen proberen (eerste zaterdagavond van september)
Donker_Bron_Zeehond
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

dank u Arike

die bijeenkomst in eindhoven is dat enkel voor de echte transsexuelen ?? en heb je er soms ook een adres van ? en uren ?

Mag ik daar zo maar binnen ?

dat zou dus 1 september zijn , past me prima

leonie
Bronzen_Heide_Hert

Bericht door Bronzen_Heide_Hert »

De avond in Eindhoven is gemengd, je komt er dus allerhande soorten en maten mensen tegen: tv, cd en ts. Het wordt georganiseerd door een superlieve transvrouw.
Trots_Kust_Dolfijn

Bericht door Trots_Kust_Dolfijn »

Gegevens over eindhoven vind je via hun site : http://www.tggeindhoven.nl" target="_blank
Donker_Bron_Zeehond

dank u , Raisa en natuurlijk Arike voor jullie uitleg

een bretoense knuffel ( een speciale hoor )

leonie