Nieuwe chat! Zie dit topic.

bijeenkomsten

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

bijeenkomsten

Bericht door leonie »

Ik woon in bretagne-frankijk , hier valt op trans gebied weinig te beleven en zeker geen gezellige bijeenkomsten onder transen .
Ik kom nu op 24 augustus naar antwerpen , op 28 augustus naar UZ gent om 11 uur op endo , kontrole voor de hormonen kuur , om 14 hr bij men pschych gaan , en tussen in logopedie voor men stem , daar heb ik met afgesproken dat ik gedurende 3 weken elke dinsdag en vrijdag in het UZ gent veschijn , ik blijf dus tot 16 september in belgie .

Nu kan ik naar een trans bijeenkomst in gent gaan op 12 september en 14 september naar de limburg - anders gewoon .

Nu was ik zo aan het denken , zouden er in nederland ook zo bijeenkomsten zijn ??

zo ja , hoor ik die graag

groetjes
leonie
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: bijeenkomsten

Bericht door Arike »

De leukste bijeenkomst, de T-nederland BBQ :) heb je helaas gemist afgelopen juni :(

(en daar volgt dit jaar ook geen herhaling meer van ...)

Veel grote steden in Nederland hebben overigens wel een maandelijkse T-bijeenkomst. (al heb ik niet een overzicht bij de hand zo)

Ik heb er zelf altijd weinig herkenning gevonden; merendeel van de bezoeksters zit meer in de travestiesfeer.

Ik kom zo af en toe nog wel met veel plezier op T-amersfoort, maar da's pas weer eind september

Gezien de tijd dat je in Antwerpen zit, zou je wel Eindhoven kunnen proberen (eerste zaterdagavond van september)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: bijeenkomsten

Bericht door leonie »

dank u Arike

die bijeenkomst in eindhoven is dat enkel voor de echte transsexuelen ?? en heb je er soms ook een adres van ? en uren ?

Mag ik daar zo maar binnen ?

dat zou dus 1 september zijn , past me prima

leonie
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!
Gebruikersavatar
Raisa
Berichten: 1211
Lid geworden op: 29 mar 2012, 20:57

Re: bijeenkomsten

Bericht door Raisa »

De avond in Eindhoven is gemengd, je komt er dus allerhande soorten en maten mensen tegen: tv, cd en ts. Het wordt georganiseerd door een superlieve transvrouw.
Gebruikersavatar
Arike
Berichten: 3245
Lid geworden op: 25 mar 2012, 12:11
Gender: Vrouw
Locatie: Gelderland

Re: bijeenkomsten

Bericht door Arike »

Gegevens over eindhoven vind je via hun site : http://www.tggeindhoven.nl" target="_blank
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Gebruikersavatar
leonie
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2012, 11:49
Gender: Trans MtF
Locatie: 81170 - le riols - regio Languedoc-Roussillon, Midi-Pyreneeën - frankrijk ( post - op )

Re: bijeenkomsten

Bericht door leonie »

dank u , Raisa en natuurlijk Arike voor jullie uitleg

een bretoense knuffel ( een speciale hoor )

leonie
Het leven begint op het moment waarop je je niets meer aantrekt van wat andere mensen over je denken!!!