Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Nate_0 »

De reacties op mijn coming out zijn echt zo mooi... Hier een paar van de besten:

"Ik heb veel ontzag voor je dat je hier zo open voor hebt durven uitkomen, en ben zeer blij voor je dat Cleo je een plek heeft kunnen vormen waar je je zo op je gemak voelt dat je dit met ons wil delen. Verder heb ik nog een praktische tip: er bestaan ontspanningsoefeningen voor je strottenhoofd waar je je stembanden mee kan ontspannen en dus een flink stuk lager kan praten (en zingen, waar ik dit een beetje van heb). De details ervan zijn mij een beetje ontgaan, maar met wat google-fu is dit ongetwijfeld te vinden"

"Wat een dijk van een eer dat we getuige mogen zijn van deze mooie aankondiging, het benoemen van je eigenlijke identiteit. Die drempel ben je over, gefeliciteerd."

"Gefeliciteerd met deze mijlpaal Nate! Ik denk dat je binnen Cleo alleen maar hoop, steun en liefde kan verwachten! :) <3 veel succes met de transitie, ik hoop voor je dat dat snel gestart kan worden! Groetjes, [naam] (OLV)"
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Ender »

echt mooi, Nate
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Erg mooi te lezen Nate...zo kan het dus ook.
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Wat een fijne reacties, Nate! En heel dapper van je dat je deze stap gezet hebt. :)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Gendereuforie

Bericht door Elise »

Nate_0 schreef:Ik ben net (nog geen half uur geleden) uit de kast gekomen bij m'n studentenvereniging door een bericht in de gesloten groep te plaatsen. De likes en steunbetuigingen stromen binnen, ik ben emotioneel AF en het voelt zo. goed.
Oh wow, super goed! Ik ben echt blij voor je! :D
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Bij thuiskomst vond ik mijn binder (underworks) in de brievenbus. :) Heb 'm nu (na wat worstelen met aantrekken..) voor het eerst aan. Blij!
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Gendereuforie

Bericht door Janna »

Net een visje gegeten met een vriend van me. We stonden nog te kletsen bij de toonbank, toen ik een vrouw naast me tegen haar dochter hoorde zeggen: "Vraag die meneer (mijn vriend) en mevrouw (ik dus!) of je er even langs mag."

:-)

En dat in full guy mode. Echt happy!


(Disclaimer: "full guy mode" betekent bij mij dat ik mijn mannenstem gebruik en androgyn gekleed ga. Maar dan nog)
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Janna schreef:Net een visje gegeten met een vriend van me. We stonden nog te kletsen bij de toonbank, toen ik een vrouw naast me tegen haar dochter hoorde zeggen: "Vraag die meneer (mijn vriend) en mevrouw (ik dus!) of je er even langs mag."

:-)

En dat in full guy mode. Echt happy!


(Disclaimer: "full guy mode" betekent bij mij dat ik mijn mannenstem gebruik en androgyn gekleed ga. Maar dan nog)
Ja blijft leuk om als vrouw te worden aangesproken, ik had het afgelopen zondag hihihi..
De man die iets bij mij kwam kopen zei tegen mij..Nee hoor geeft niks verder mevrouw :)
En dat zonder hormonen..
Dus snap helemaal hoe blij je voelde.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Mijn stem is lekker laag vandaag. Helaas heb ik niemand om tegen te praten. Misschien maar beter ook, want hoe meer ik praat hoe hoger mijn stem wordt. :P
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Jer158 schreef:Mijn stem is lekker laag vandaag. Helaas heb ik niemand om tegen te praten. Misschien maar beter ook, want hoe meer ik praat hoe hoger mijn stem wordt. :P
Ja ik kreeg met zingen vanavond mijn stem niet op gewenste hoogte dus dat is weer omgedraaid...