Vandaag binnengekregen en meteen uitgeprobeerd, het zit als gegoten! Moet zeggen dat het resultaat tegenvalt en ook weer niet. De borsten zijn echt een heel stuk platgedrukt maar toch; je ziet het evengoed nog. Wel een heel stuk minder. Alleen aandoen is nog een drama, omdat die rits voor zit en het platgedrukt moet worden.Mark schreef:Hey Zef, ik heb inmiddels de Tsv104 bij Danae besteld. Ben benieuwd naar het resultaat en wil best een foto plaatsen hiervan (voor én na) zodat je kunt kijken of het voor jouw gevoel het gewenste resultaat geeft indien je aan het overwegen was er ook een te kopen. Heb zelf C75 dus ik ben benieuwd. Gr Mark
Het negatieve compliment van mijn vader deed me ook niet veel goed, hij zei je hebt nu een misvormde bobbel. Maar ja, dat moet toch ook ergens vanaf komen. Hij komt daar niet zomaar op. Dit zit nu steeds in mijn achterhoofd.
Toch ben ik ermee naar groepstherapie gegaan en niemand vroeg me af waar mijn borsten heen waren gegaan. Ik had me voorgenomen als mensen ernaar vroegen dat ik zou zeggen: ja dat weet ik ook niet, ik werd wakker en weg waren ze!