ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Laurens2

Re: ZOMER ! EN BINNENKORT EEN BADPAK DRAADJE?

Bericht door Laurens2 »

Mark schreef:Hey Zef, ik heb inmiddels de Tsv104 bij Danae besteld. Ben benieuwd naar het resultaat en wil best een foto plaatsen hiervan (voor én na) zodat je kunt kijken of het voor jouw gevoel het gewenste resultaat geeft indien je aan het overwegen was er ook een te kopen. Heb zelf C75 dus ik ben benieuwd. Gr Mark
Vandaag binnengekregen en meteen uitgeprobeerd, het zit als gegoten! Moet zeggen dat het resultaat tegenvalt en ook weer niet. De borsten zijn echt een heel stuk platgedrukt maar toch; je ziet het evengoed nog. Wel een heel stuk minder. Alleen aandoen is nog een drama, omdat die rits voor zit en het platgedrukt moet worden.

Het negatieve compliment van mijn vader deed me ook niet veel goed, hij zei je hebt nu een misvormde bobbel. Maar ja, dat moet toch ook ergens vanaf komen. Hij komt daar niet zomaar op. Dit zit nu steeds in mijn achterhoofd.

Toch ben ik ermee naar groepstherapie gegaan en niemand vroeg me af waar mijn borsten heen waren gegaan. Ik had me voorgenomen als mensen ernaar vroegen dat ik zou zeggen: ja dat weet ik ook niet, ik werd wakker en weg waren ze! ;)
Zef

Bericht door Zef »

Mark, dat is niet echt tactisch van je pa... Maar waarschijnlijk wist hij had je een binder ging dragen? En dat het hem daardoor opviel en er zo'n opmerking over maakte.

Ik ga nu nog niet aan de binder denk ik want het maakt nu nog niet zoveel uit, ik ben dan uiterlijk nog steeds een meisje maar dan 1 zonder borsten. Maar goed, ik denk er natuurlijk wel aan en vraag me af of het voor mij zal werken en hoe plat mijn borst zal zijn enzo. Dan kijk ik rond naar de borst van andere mannen en dan zie ik echt super veel mannen met borsten. Ik denk dat transmannen denken dat hun borst meer opvalt dan anders met een binder maar volgens mij is dat niet echt zo. Er zijn zoveel biomannen die borsten hebben. Sommige gaan dan ook nog rondlopen met zo'n tas over hun schouder met het hengsel zo schuin langs hun borst en dan hangt er zo'n hele borst overheen. Afgrijselijk. Of ze gaan met het warme weer gewoon rondfietsen zonder shirt met borsten nog groter dan die van mij. Ik snap af en toe niet hoe de bioman het voor elkaar krijgt er zo afstotelijk bij te lopen. Kijk voor de lol eens rond, 9 van de 10 biomannen heeft zowat cup c.

Kortom ik denk dat het wel meevalt met ons.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Male boobs gaan doorgaans samen met overtollig lichaamsvet op andere plekken, en zien er heel anders uit dan normale borsten
Irene
Zef

Bericht door Zef »

Dank je Irene, wij voelen ons gelijk beter. :fpalm:

Nou ja, we raken die dingen toch wel kwijt.
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Sorry, zo was het niet bedoeld
Irene
Damien7002

Bericht door Damien7002 »

Ah, men boobs...Ik zat altijd grapjes te maken met een vriend van mij, dat hij grotere borsten had dan mij :lol:

@Mark: Het zal hem wel opgevallen zijn dan dat je die binder draagt, en dat hij er aan moet wennen. maar alsnog jammer dat hij dan zo reageert.
Paul

Bericht door Paul »

"Kijk voor de lol eens rond, 9 van de 10 biomannen heeft zowat cup c. "

:lol: :lol: :lol: Hahaha, lekker droge opmerking Zef! Moest er hartelijk om lachen, maar je hebt helemaal gelijk!