Ik was te vroeg bij de logopedist dus besloot ik maar lekker rond te toeren op me Thomas ..En ineens,
...BAMM!!
.. vloog ik tegen de motorkap.. auto kwam van links, ik van rechts, maar ik ben niet verzekerd, heb geen rijbewijs. Ding is van me pa, hij is verzekerd.
De hoofdonderwerp van dit verhaal, om het gender euforisch te houden, was dat ik meteen met "ZE" en met "HAAR" werd aangesproken
ook door een getuigen, terwijl ik niet echt zo heel vrouwelijk gekleed was, alhoewel vrouwelijk, gewoon en tijgerprint joggingsbroek, navelshirtje en een kort jasje en dat kan ook een beetje uniseks zijn. Simpel, leuk en lekker slonzig. Ik was ook niet opgemaakt, een simpele dag.
Mevrouw stapte uit de auto, ik stond op, ze was bezorgd om mij,. de voorvork compleet krom en een flinke deuk in haar auto.. Mij mankeerde echter niks, ik checkte mijn prachtige nagels, niets gebroken. HAHAAHAAA!!
(ik slik MSM)
Ik was wel geschrokken en ik had angst voor geldboete of politie!

Dacht nog aan, zal ik gewoon snel me snorfiets pakken en wegrijden, zo van; hé mazzel.? ..Damn it, mijn voorwiel was krom. Ik ..maar nee

De mevrouw was heel aardig en ze vond mij prima. Sowieso kon ik de situatie niet ontvluchten en daarnaast ben ik ook bang om Jehovah aan mijn zijde te verliezen, zoals wanneer ik in een noodsituatie toenadering zoek.
Na de logopedist, waar ik mijn verhaal had uitgelegd pakte ik dan de bus voor de terugweg. In de bus deed ik een stille gebed. Ik zei de zinnen met mijn lippen, zodat alleen de engelen het weten, en zo ook Jehovah. "sta mij toch bij, ondanks dat ik niet altijd goed ben."
Later eenmaal thuis, me vader had geïnformeerd en het komt goed
... YESSS...!!! eenmaal thuis, me pakketje kwam binnen uit Thailand jeeeej
blij.. Daarnaast nog een date met een lieve man
alles gaat goed! alles gaat prima! Ik ben echt trots op mijzelf! Ik voel me zo goed
life is good