Systen, Mylan of Sandoz

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
marianne

Re: Systen, Mylan of Sandoz

Bericht door marianne »

Toch weer Systen 100 gekregen....
Vorige week bij het VU geweest, gesprek met de verpleging, aangekaart dat ik wel graag Systen100 wilde en geen ander merk, omdat ik hier nogal wat over gelezen had, juist na dit verzoek kom ik voor het eerst thuis met een recept waarop NIET specifiek Systen vermeld staat. balen, naar de apotheek, hierover iets gezegd, en ze schreef het erbij, en zou Systen voor me bestellen
En vanmorgen heb ik de Systen pleisters op kunnen halen,
En de androocur, en jawel , alweer twee keer de hoeveelheid die ik nodig heb,want ik gebruik maar een kwart tablet, heb intussen ruim 4 doosjes over.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Nate_0

Bericht door Nate_0 »

Moet je verplicht de androcur mee bestellen? Want anders zou je het een keer over kunnen slaan en op maken wat je hebt staan (doe ik ook met bepaalde medicatie).
meerdere zakken met zaagsel
marianne

Bericht door marianne »

al een keer voorgesteld, dan schrijven ze het alsnog voor, ik heb het ook al een keer bij de apotheek geschrapt, anders had ik nog meer gehad. maar goed, daar ging dit draadje niet over
<body>
</body>
Amber Vlinder

Bericht door Amber Vlinder »

Hi meiden,
Sinds 6 oktober ben ik ook aan de hormonen. Van de apotheek in het vu kreeg ik Sandoz voor de eerste maand mee terwijl mijn endo zelf wel Systen op het recept had gezet. Tot nu toe blijven de pleisters bij mij goed zitten dus is er wat dat betreft niet echt ene reden om Systen te gaan vragen bij mijn eigen apotheek als de huidige voorraad begint op te raken.

Maar is er iets bekend over de effectiviteit van de verschillende merken?

Groetjes,
Amber
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Amber Vlinder schreef: 16 okt 2017, 22:18 Maar is er iets bekend over de effectiviteit van de verschillende merken?

Groetjes,
Amber
Ik heb er nu 3 verschillende gebruikt en ik merk helemaal geen verschil. Ook niet in kleefkracht van de pleisters.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
marianne

Bericht door marianne »

Amber Vlinder schreef: 16 okt 2017, 22:18 Ik heb er nu 3 verschillende gebruikt en ik merk helemaal geen verschil. Ook niet in kleefkracht van de pleisters.
ik heb wel gezien dat het formaat nogal verschilt, kan je daarover iets zeggen ? ik vind het nogal een belangrijk punt
<body>
</body>
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

marianne schreef: 17 okt 2017, 14:42
Ylse schreef: 16 okt 2017, 22:18 Ik heb er nu 3 verschillende gebruikt en ik merk helemaal geen verschil. Ook niet in kleefkracht van de pleisters.
ik heb wel gezien dat het formaat nogal verschilt, kan je daarover iets zeggen ? ik vind het nogal een belangrijk punt
Ik vind dat niet zo erg, ik plak ze op de zijkant van mijn heup, daar heb ik er het minste last van en vallen ze meestal voor een groot deel wel onder mijn slipjes.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France