binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Harro

Re: binders FTM

Bericht door Harro »

Hey Martijn, is die met een V-hals speciaal gemaakt of is die ook via de site verkrijgbaar?
Figó

Bericht door Figó »

Zo een zou ik ook wel willen. Ik draag zelf bijna altijd v-halzen. Heb je misschien een foto? Of een link?
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Martijn

Bericht door Martijn »

@viggo Heb deze laten maken bij danae. Ik had haar gemaild en moest toen even meten hoeveel lager de top dan zou moeten zijn. De standaard tops zijn niet geschikt voor v-shirts. Dus die van mij is boven wat verlaagd en heeft een soort v vorm gekregen. Echt super tof.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

Voor diegene die graag V-hals dragen en geen speciale binder hiervoor hebben raad ik zo'n collectie van Silver Creek aan.

Ik heb er 2 shirts met V-hals gekocht en mijn binder is hierdoor niet zichtbaar want die zit net onder de rand. De collectie wat ik bedoel heet Madness en er zijn shirts met de opdruk: Marilyn Monroe, John Lennon, Jim Morrison. Zelf heb ik een Jim Morrison en John Lennon shirt gekocht. Als je op de links drukt zie je welke ik bedoel.

Of de rest van het merk Silver Creek (met V-hals) zo zit weet ik niet, maar mocht je deze ooit tegenkomen in de winkel probeer het maar eens. De shirts waren 15 euro per stuk en heb ik gekocht in de winkel OPEN32 (Maastricht).
Paul

Bericht door Paul »

Heeeey, nog een Lennon-fan, cool!

En binders voor onder een V-hals.... daar ga ik ook een keer achteraan!
tijgertjetzum

Bericht door tijgertjetzum »

Ik heb mijn binders via: http://www.underworks.com" target="_blank

vind ze veel beter zitten dan die van danea.
Lastige is alleen dat het om een Amerikaans bedrijf gaat dus je betaalt redelijk veel verzendkosten en betaling gaat via Paypal
en.... via google kun je aan codes komen voor korting, wat altijd mooi meegenomen is!

Heb 4 tegelijk besteld. Maten komen overeen met danea. Mocht je nu onverhoopt toch een verkeerde maat binnenkrijgen kun je misschien altijd via hier of facebook doorverkopen aan een ander.
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Dit is trouwens een binder die ik iedereen echt AFraad: http://www.t-kingdom.com/shopping/engli ... lish.shtml
Dat ding snijdt echt in je vel aan alle kanten. Andere binders draag ik gerust de hele dag door, maar deze red ik nog niet eens een half uurtje. En zo goed maakt hij de boel ook weer niet plat.
Figó

Bericht door Figó »

Ik vind dingen bestellen via internet altijd een beetje eng. De eerste keer dat ik mijn binder bestelde was bij danae en hij paste niet. Toen ben ik er zelf heen gegaan om te ruilen. Ik pas de maten die op de site van danae staan niet dus dan pas ik die van underworks ook niet denk ik. Ik vind dat wel heel jammer want ik zou liever gewoon iets bestellen in plaats van dat ik persoonlijk naar het atelier van danae moet om te passen. In oktober ga ik waarschijnlijk weer en ik heb al gemaild want ik wil ook graag een V-hals 8-)
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Minne

Bericht door Minne »

Hebben jullie ook wel eens pijn van je binders? Ik heb die van mij nu al een tijd niet gedragen omdat ie zo'n pijn doet aan de spieren in m'n rug. Nu is mijn rug ook bagger, maar ik vroeg me af of nog meer mensen dit hadden, zoals het nu is kan ik 'm heel af en toe misschien een half uurtje aan ofzo, en daarna brand en steekt het en moet het gewoon uit. Moet zeggen dat ik me daar wel zorgen over maken met de transitie, stel ik krijg hormonen maar ik kan die binder niet aan, dan ben ik een man met tieten, haha.
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ik heb fibromyalgie, dus helemaal objectief kan ik geen antwoord geven.
Ik heb dagen waarbij ik meer pijn in mijn lichaam heb dan andere. Als ik op zulke dagen mijn binder heel strak zet, dan krijg ik enorme steken in mijn ribbenkast en begint ademen enorm pijn te doen. Als ik hem iets losser doe, dan gaat het soms wel. Voor zulke dagen heb ik nu een lycra top die de boel een beetje plat drukt - niet zo erg als mijn binder (dus goed te doen op mijn pijndagen), maar wel platter dan als ik niks zou dragen.
Weet je zeker dat je de goeie maat hebt en dat de binder niet te strak zit?