Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Nick1703 »

Toen ik een aantal weken terug in Engeland op vakantie was, en tijdens een rondleiding in Leeds Castle werd gezegd: This young man in a wheelchair wants to go upstairs. Tijdje later: the guy in the wheelchair can't see a thing! Just step aside people! Niemand die gelukkiger was dan ik op dat moment (:
I am, who I am.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Nick1703 schreef: 19 aug 2017, 17:15 Toen ik een aantal weken terug in Engeland op vakantie was, en tijdens een rondleiding in Leeds Castle werd gezegd: This young man in a wheelchair wants to go upstairs. Tijdje later: the guy in the wheelchair can't see a thing! Just step aside people! Niemand die gelukkiger was dan ik op dat moment (:
Nice!

Also, yay for Leeds Castle! Is echt een mindfuck dat het compleet niet in de buurt is van Leeds. Ben je ook naar Canterbury geweest als je toch in die buurt was?
Hung her from the branches of a mango tree
Nick1703
Berichten: 284
Lid geworden op: 13 aug 2017, 17:37
Gender: Man

Re: Gendereuforie

Bericht door Nick1703 »

Jer158 schreef: 19 aug 2017, 18:05
Nick1703 schreef: 19 aug 2017, 17:15 Toen ik een aantal weken terug in Engeland op vakantie was, en tijdens een rondleiding in Leeds Castle werd gezegd: This young man in a wheelchair wants to go upstairs. Tijdje later: the guy in the wheelchair can't see a thing! Just step aside people! Niemand die gelukkiger was dan ik op dat moment (:
Nice!

Also, yay for Leeds Castle! Is echt een mindfuck dat het compleet niet in de buurt is van Leeds. Ben je ook naar Canterbury geweest als je toch in die buurt was?

Ben ik ook geweest! Super gave stad. Ben deze zomer 5 dagen op vakantie geweest in de provincie Kent, en merk sowieso in Engeland dat daar meer rekening wordt gehouden met transgenders ofzo. Als ik daar rond rij in mijn mannenkleding is er niemand die me mevrouw noemt. Zelfs niet als ze mn damesstem horen, of misschien wat van mn borsten zien.
I am, who I am.
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Vandaag gaan hardlopen na een paar weken niet te zijn geweest. Die broek zakt van mijn reet joh, niet normaal!

Die trainingsbroek was hij altijd al aan de grote kant, maar nooit zoals nu. Ik heb er namelijk op mijn 12e/13e gewoon voetbaltrainingen in kunnen spelen. Hij was op de groei gekocht (welk jochie van 12/13 gaat er nu vanuit dat hij op die leeftijd al - bijna - uitgegroeid is, in de lengte dan).
Mijn heupomtrek is een paar cm naar beneden gegaan sinds het begin van de HRT en dat blijkt nu wel. Je zou haast zelfs zo optimistisch zijn om te denken dat mijn heupen nu minder breed zijn dan ~9 jaar geleden, maar dat zal ik maar toeschrijven aan het uitlubberen van de stof e.d.
Hung her from the branches of a mango tree
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Overigens beginnen mijn sik en dirt stache ook zichtbaar te worden voor random mensen en op foto's!
Hung her from the branches of a mango tree
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Ender »

nice, Jer!
Janna
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 sep 2013, 13:55
Gender: Transgender
Locatie: Lelystad

Re: Gendereuforie

Bericht door Janna »

Meeteen maar twee.

Afgelopen zaterdag naar de trans-groep in Zwolle geweest, samen met mijn moeder. Die heeft er nog best veel moeite mee en heeft me nog nooit als vrouw gezien. "Als je er maar niet uitziet als ma Flodder" riep ze vooraf. Maar het viel haar mee. Toen ik haar ophaalde keek ze kritisch, vooral naar mijn make-up, en zei: "je bent er beter in dan ik." De dag zelf was ook een succes. Het was een speciale bijeenkomst voor ouders en partners. Die gingen een deel apart om samen te delen hoe het is. Dat is heel goed geweest. Zelfs mijn vader, die niet zo'n prater is en er nog meer moeite mee heeft, wil een volgende keer meekomen. Echt zo fijn! Via via hoorde ik dat ze vond dat ik er goed uitzag en veel blijer en levendiger. Mooi! Echt blij!

Gisteren bij de Douglas een nieuwe blush gehaald. Normaal ga ik altijd naar de Etos, maar voor advies is Douglas gewoon beter. Ik werd meteen aangeschoten en netjes geholpen. Bij het weggaan kreeg ik nog wat extra's mee, zoals was lipgloss en een geurtje (Miss Dior). Geen gedoe, geen vragen maar gewoon een goede inschatting van haar, ondanks dat ik duidelijk als m..., niet als vrouw kwam. Dat was al fijn. Maar wat vooral fijn was, was bij mezelf te ontdekken dat de angst en zenuwen helemaal weg waren. Geen "wat zullen ze wel niet denken" of zoiets. Heerlijk!
Voorheen Jolanda, daarvoor... Ach, dat is lang geleden.
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: Gendereuforie

Bericht door Anne V »

Vanmorgen de telefoon. Werd gevraagd naar iemand die ik niet ken. Werd daarna door de beller afgesloten met "Sorry mevrouw dan ben ik verkeerd verbonden." :dance:
En dat aan de telefoon en ik het idee had dat tijdens het gesprek mijn stem even niet voldoende vast was.
Paisley
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 okt 2017, 14:45
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Paisley »

Laatst reageerde ik op een Instagram foto van een trans jongen en hij stuurde terug "Thanks man". Kreeg er toch wel een glimlach van op mijn gezicht. Net zoals dat ik van de week een mailtje van iemand kreeg waarmee ik mijn zoektocht heb besproken en die noemde me Aidan. Klein jubel momentje.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Jer158 »

Ik blijk 1.69 m lang te zijn. Dat is toch wel 1 of 2 cm langer dan ik altijd gedacht had. :lol: Nu ben ik bijna net zo lang als mijn moeder :doh:

Ook leuk om een arts over je te horen praten als "the gentleman"
Hung her from the branches of a mango tree
Plaats reactie