SRS: Gecombineerde Methode in Duitsland - Nieuw Alternatief

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
Anon20190122

Re: SRS: Gecombineerde Methode in Duitsland - Nieuw Alternatief

Bericht door Anon20190122 »

Sigrid schreef: 26 jan 2018, 21:56
tanisha schreef: 26 jan 2018, 21:31 Cher begrijpt waar ik heen wil het gevoel met sex moet goed zijn!
En net dat kan geen enkele chirurg vooraf garanderen...
Maar je kan wel behaalde resultaten naast elkaar vergelijken maar tot nu toe hoor je alleen over het uiterlijk maar eerlijk gezegd staat bij mij de functionaliteit in een hoger vaandel.
Annet

Bericht door Annet »

Waar je ook niks van hoort is of je bouw materiaal genoeg heb voor bepaalde methodes te kunnen doen.
Bij mij is er niet veel dus worden keuzes ook beperkt.
Anon20230219
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Anon20230219 »

Nisss schreef: 26 jan 2018, 21:29 Ik ga ook voor srs in Nederland hoewel ik eerst dacht aan Duitsland. Ik heb geen financiële middelen en ben overtuigt dat NL ook wel goed is.

Van alles wat ik lees mis ik een onderdeel over srs.. Patiënten die geen goede resultaat hebben. Het lijkt haast wel alsof het niet bestaat. Niemand kan ook een vergelijking maken omdat je maar op een x kan worden geopereerd.
Tja Nisss, je slaat voor mij de spijker op de kop door je reactie.
Helaas zijn er gevallen waar het niet goed gaat, heb 2 transvrouwen gesproken welke zelfde probleem hadden als ik namelijk besneden en zijn onder het mes gegaan maar beide hebben er meer ellende door gekregen dan plezier en dat deed voor mij de deur toen dicht voor SRS.
(Ik persoonlijk heb sterk het vermoeden dat het wereldje zelf deze wanklanken van mislukte operaties tegenhoudt, vraag mij alleen af met wat voor doel.)

Het is voor mij een risico overweging welke ik moet maken voor mijzelf.
Of mijn geslacht laten opereren en kans lopen op infecties aan darmen waardoor ik als dat fout loopt de rest van mijn leven een stoma moet gebruiken.
Of mijn mannelijk lid houden en er mee te leven en een nieuwe manier van seksualiteit ontdekken voor mijzelf.
En toch blijft het knagen dat ik zo graag een vrouwelijk geslacht wil want dat past bij mijn gevoel maar met welke prijs moet ik dit dan bekopen?
Voor mij is operatie buiten Nederland geen optie, de financiële boeken laten dit nu eenmaal niet toe.
(het is eigenlijk te schandalig voor woorden dat je status qua inkomen ook de mogelijkheden van zoiets belangrijks als dit moeten bëinvloeden maar dat even terzijde.)
Maar hoop op een klein wonder dat Kanhai misschien weer mag gaan starten met opereren...dat zou voor mij echt een grote droom en uitkomst zijn.

Liefs:Lisa
Nisss

Bericht door Nisss »

Lisa1973 schreef:
Nisss schreef: 26 jan 2018, 21:29 Ik ga ook voor srs in Nederland hoewel ik eerst dacht aan Duitsland. Ik heb geen financiële middelen en ben overtuigt dat NL ook wel goed is.

Van alles wat ik lees mis ik een onderdeel over srs.. Patiënten die geen goede resultaat hebben. Het lijkt haast wel alsof het niet bestaat. Niemand kan ook een vergelijking maken omdat je maar op een x kan worden geopereerd.
Tja Nisss, je slaat voor mij de spijker op de kop door je reactie.
Helaas zijn er gevallen waar het niet goed gaat, heb 2 transvrouwen gesproken welke zelfde probleem hadden als ik namelijk besneden en zijn onder het mes gegaan maar beide hebben er meer ellende door gekregen dan plezier en dat deed voor mij de deur toen dicht voor SRS.
(Ik persoonlijk heb sterk het vermoeden dat het wereldje zelf deze wanklanken van mislukte operaties tegenhoudt, vraag mij alleen af met wat voor doel.)

Het is voor mij een risico overweging welke ik moet maken voor mijzelf.
Of mijn geslacht laten opereren en kans lopen op infecties aan darmen waardoor ik als dat fout loopt de rest van mijn leven een stoma moet gebruiken.
Of mijn mannelijk lid houden en er mee te leven en een nieuwe manier van seksualiteit ontdekken voor mijzelf.
En toch blijft het knagen dat ik zo graag een vrouwelijk geslacht wil want dat past bij mijn gevoel maar met welke prijs moet ik dit dan bekopen?
Voor mij is operatie buiten Nederland geen optie, de financiële boeken laten dit nu eenmaal niet toe.
(het is eigenlijk te schandalig voor woorden dat je status qua inkomen ook de mogelijkheden van zoiets belangrijks als dit moeten bëinvloeden maar dat even terzijde.)
Maar hoop op een klein wonder dat Kanhai misschien weer mag gaan starten met opereren...dat zou voor mij echt een grote droom en uitkomst zijn.

Liefs:Lisa
Lisa1973 ik ben helaas ook besneden en ben dan ook benieuwd naar het verhaal van de 2 postops. Wat ging er precies mis? En welke methode van srs werd er gekozen?
Annet

Bericht door Annet »

Dat zeg ik ook met bouw materiaal, ik bedoel heb beneden echt niet veel maar niet besneden.
En zo zullen er vast nog meer afwijkingen zijn waar door je andere keuzes moet maken. En daarom is de Duitse methode voor mij aantrekkelijk om dat ze daar alles gaan gebruiken.
LiliFee

Bericht door LiliFee »

Voor Schaff / Hess maakt het niet uit of je besneden bent of niet. Verder hebben de meeste nederlandse ziektekostenverzekeraars contracten met het Uniklinikum Essen (waar Hess opereert).

Ik bedoel alleen maar te zeggen: Een operatie die maar één keer in je leven (!) wilt uitvoeren, kan je maar beter goed doen. Anders heb je gewoon wel de rest van je leven spijt.
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

Annet schreef: 27 jan 2018, 09:06 Dat zeg ik ook met bouw materiaal, ik bedoel heb beneden echt niet veel maar niet besneden.
En zo zullen er vast nog meer afwijkingen zijn waar door je andere keuzes moet maken. En daarom is de Duitse methode voor mij aantrekkelijk om dat ze daar alles gaan gebruiken.
Hoi Annet,

Eigen donorweefsel ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Annet

Bericht door Annet »

Nick schreef: 27 jan 2018, 10:35
Annet schreef: 27 jan 2018, 09:06 Dat zeg ik ook met bouw materiaal, ik bedoel heb beneden echt niet veel maar niet besneden.
Hoi Annet,

Eigen donorweefsel ?

Grtz Nick ;)
Ja Nick zo ongeveer
ze hebben er een naam voor deze afwijkingen wie dat wil weten doet maar een pb
Anon20180311

Bericht door Anon20180311 »

tanisha schreef: 26 jan 2018, 21:19
diederique schreef: 26 jan 2018, 16:31 Welk gevoel doel je op?
Het gevoel bij de Thaise operatie? =Prima, in lijn met de eerdere verslagen van Emma en anderen; of het gevoel dat ik in het operatieresultaat over heb gehouden dankzij de operatie? = absoluut bevredigend (in de letterlijke betekenis).
Even plat gezegd sex met een man!

Hoi tansisha,

Voor mij persoonlijk, staat deze reactie eerder der geaardheid en totaal los der GD. Niet alle vrouwen, willen, hebben behoefte aan, seks met een man ( En omgekeerd). Laat staan dat het gevoel, dan eventueel goed moet zijn ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Ylse
Voornaamwoorden: zij/haar

Bericht door Ylse »

Nick schreef: 27 jan 2018, 11:45
tanisha schreef: 26 jan 2018, 21:19
diederique schreef: 26 jan 2018, 16:31 Welk gevoel doel je op?
Het gevoel bij de Thaise operatie? =Prima, in lijn met de eerdere verslagen van Emma en anderen; of het gevoel dat ik in het operatieresultaat over heb gehouden dankzij de operatie? = absoluut bevredigend (in de letterlijke betekenis).
Even plat gezegd sex met een man!

Hoi tansisha,

Voor mij persoonlijk, staat deze reactie eerder der geaardheid en totaal los der GD. Niet alle vrouwen, willen, hebben behoefte aan, seks met een man ( En omgekeerd). Laat staan dat het gevoel, dan eventueel goed moet zijn ?

Grtz Nick ;)
Vooralsnog heb ik geen behoefte aan sex met een man, of eigenlijk überhaupt sex (damn those testosteronkillers), maar ik vind wel dat het gevoel goed moet zijn. Geen gevoel hebben staat voor mij gelijk aan ontsext zijn, het besnijden van vrouwen. En dat is absoluut niet OK.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France