Ik ben klaar, af en zie mezelf niet meer als transgender
-
Emma
- Beheerder
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: Ik ben klaar, af en zie mezelf niet meer als transgender
Ik vind het zo ontzettend jammer, al die non-discussies over terminologie, terwijl we het eigenlijk best wel met elkaar eens zijn. Zullen we het gewoon even laten rusten?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
It's easy
สวัสดีค่ะ
Emma: I am me
@[email protected]
-
LiliFee
We zijn het allemaal met elkaar eens over het feit dat we een discussie willen houden. Er is alleen één (!) persoon die zich liever niet sociaal opstelt. Dat heeft niks met terminologie te maken. Het zijn ook geen non-discussies, het is gewoon een poging om te delen hoe we omgaan met andere verwachtingen en de maatschappij in het algemeen.Emma schreef: 01 feb 2018, 16:59 Ik vind het zo ontzettend jammer, al die non-discussies over terminologie, terwijl we het eigenlijk best wel met elkaar eens zijn. Zullen we het gewoon even laten rusten?
-
janine2363
Mee eens, om het verhaal te verwoorden zijn nu eenmaal woorden nodig. Men zou wat moeite kunnen doen om te proberen te lezen wat Lilifee probeert te vertellen en niet blijven hangen op enkel de woorden. We zijn niet op het terrein van de exacte wetenschappen (en gelukkig maarLiliFee schreef: 01 feb 2018, 17:35 Dat heeft niks met terminologie te maken. Het zijn ook geen non-discussies.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Beledigend? Misschien. Weet ik niet zeker. Maar 'lulkoek' is niet de manier van communiceren hier.
Persoonlijk was ik het niet altijd met je eens, maar je verklaring van hoe jij het begrip stealth interpreteert heeft mijn respect. Maar nogmaals, lulkoek lusten we hier niet.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Anon20180311
Ik leef al bijna de helft van mijn leven, als transgender. Waarvan, de eerste 10 jaren onbewust "stealth" ( Er was ook niets, geen internet en weinig of geen contact tussen lotgenoten).
Ik leefde als " Cis-man" , maar miste mezelf. Mijn ik, mijn lotgenoten en besloot, niet verder " stealth" te leven.
Waarom ? Omdat ik weet ( Ervaringen) dat je perfect in de beide " werelden" thuis hoort en gelukkig kan leven als man of vrouw.
Sterker nog, ik ben wie ik ben, in de beide werelden. En geloof me, als ik naar Antwerpen ga, kent niemand me en ben ik een "stealth" transgender. Kom ik thuis, wacht er een
transgender vrouwtje op me, ik moet me nergens voor schamen, nee want dat ben ik ook, en dat weten ze.
Grtz Nick ( Verhuizen wel, me weer verstoppen niet).
Ik leefde als " Cis-man" , maar miste mezelf. Mijn ik, mijn lotgenoten en besloot, niet verder " stealth" te leven.
Waarom ? Omdat ik weet ( Ervaringen) dat je perfect in de beide " werelden" thuis hoort en gelukkig kan leven als man of vrouw.
Sterker nog, ik ben wie ik ben, in de beide werelden. En geloof me, als ik naar Antwerpen ga, kent niemand me en ben ik een "stealth" transgender. Kom ik thuis, wacht er een
Grtz Nick ( Verhuizen wel, me weer verstoppen niet).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
.
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick
-
Anon20190122
Nu heb ik daar een afbeelding van!Eva schreef: 01 feb 2018, 18:42Beledigend? Misschien. Weet ik niet zeker. Maar 'lulkoek' is niet de manier van communiceren hier.
Persoonlijk was ik het niet altijd met je eens, maar je verklaring van hoe jij het begrip stealth interpreteert heeft mijn respect. Maar nogmaals, lulkoek lusten we hier niet.