Preek | op youtube

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Amy schreef: 04 feb 2018, 14:28
Fay schreef: 04 feb 2018, 14:02
Nick schreef: 04 feb 2018, 13:30

Hihi, Fee,

Een ander mss, maar ikke :D niet.

Grtz Nick ( Mss, van mars ;) ).
Jeetje waar dan vandaan??? nogal een openbaring zo op de zondag

explanation pls

Fee
Ik ben wel benieuwd wat met voor een onzin hij daar op gaat reageren.

Hihi,
Het woordje onzin, mag ik :naughty: niet meer gebruiken ! Wel nog l*lk**k schrijven :shhh:

Grtz Nick ;) .
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

wat een onzin Nick


enfin, positief: https://www.youtube.com/watch?v=NnxXdlxl2ss
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Preek | op youtube

Bericht door Alice »

Johan Derksen ;
"Nu de talkshowtafels overspoeld worden door hypocriete mannen en vrouwen die Nederland vertellen wat we wel en niet mogen zeggen, is een grap over een transgender minstens net zo dapper.”
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Zie YouTube : Van geslacht veranderen, de (ab) normaalste zaak ter wereld ? ( Met Petra de Sutter).

Die gast, denkt dat we gaan evolueren naar,...............

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Preek | op youtube

Bericht door Fay »

https://www.youtube.com/watch?v=wlPp9HBbw9k

De wereld gaat ook naar de klote door mensen die denken dat ze voor een ander kunnen bepalen hoe men het leven moet leiden, overheid staat daar overigens bij voorop

Zelf geen transgender, niet weten waar het over gaat ,en toch denken te bepalen,waar haal je het gore lef vandaan
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Preek | op youtube

Bericht door Anon20180311 »

Aanrader van mijn vriendin,

( zie YouTube)
Boudewijn Van Spilbeeck schrijft een open brief: " Vanaf morgen ben ik Bo"

Grtz Nick ;) ( Las deze, zelf nog niet).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
féj
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 feb 2018, 11:20
Gender: Vrouw
Locatie: Berlijn
Contacteer:

Re: Preek | op youtube

Bericht door féj »

Wat een heftig onderwerp hier zo op het einde van de week.

Wat ikzelf fijn vind is de discussie die ze aangaan op een serieuze manier op de tv.
Helaas komt het dus voor dat er mensen bestaan die teveel naar zichzelf kijken en zelf niet kunnen begrijpen hoe zich hier in moeten voorstellen en vinden dat bekend te maken via een medium wat massa aantrekt waardoor je dit onderwerp weer volop op tv te zien is.

Spijtig, maar wie weet gaat de maatschapij hierdoor mischien weer beter mee om.
Het blijft gewoon een moeilijk onderwerp, dat zeker. ben positief over de aflevering.
My Story Féj Hyacinthe - My life in Berlin
HRT Started 19-12-2017 SRS 14-01-2019 @ Dr. Chettawut
I feel so much more with my body after this operation, verry happy with the results and setisfection in feelings (:
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Preek | op youtube

Bericht door Citizen Erased »

Alice schreef: 04 feb 2018, 19:36 Johan Derksen ;
"Nu de talkshowtafels overspoeld worden door hypocriete mannen en vrouwen die Nederland vertellen wat we wel en niet mogen zeggen, is een grap over een transgender minstens net zo dapper.”
Hij heeft (zoals wel vaker) een punt.
Men is zo verschrikkelijk 'tolerant' dat er steeds minder gezegd en gedaan mag worden wat niet in 't straatje past. Bijzonder wel.

Je bent als transgender vooral een dankbaar vehikel voor hen die geen kans onbenut willen laten om te tonen hoe geweldig progressief en ruimdenkend ze wel niet zijn.. daarom is die afkorting (LHBTQIA+++) ook zo retehandig; als je die allemaal voluit gaat uitspreken blijkt er nl. weinig samenhang in te zitten. Maar je pakt wel alle aangewezen zielepoten mee. En bij iedere groepsaanranding een snel schietgebed in de hoop dat er geen vluchtelingen bij betrokken zijn om het vastomlijnde ('goed is goed en slecht is slecht') wereldbeeld te behouden. Alsof er trouwens geen bloedirritante nichten zijn.
Een totale vreemde die het nodig vindt te melden dat ze trots is op mij. Echt waar joh? Misschien trap ik in m'n vrije tijd wel moedwillig slakken dood. Nee: "trots" omdat ik transgender ben. Zum kotsen. Wat zou het toch fijn zijn als het een keer echt bijzaak werd.

Ondertussen vraagt ziekenhuispersoneel zich hardop af of de opmerking dat ik goed gelukt ben wel mag (nee, tien stokslagen), snapt driekwart van de mensen er nog steeds geen bal van, durft niks te vragen en vind het inmiddels stiekem gewoon een beetje (heel veel) raar en ontwikkel jij de weerstand van een pantoffeldiertje.
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Preek | op youtube

Bericht door janine2363 »

Als je op televisie, programma's hebt over transgenders tussen programma's als Big Brother en Temptation Island in, tsja wat verwachten we dan ?

Ik ben in de eerste plaats gewoon een mens, de bijzonderheid dat ik ook trans ben, ach
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Preek | op youtube

Bericht door Mr.X »

Die aap met z'n nerdbril en krulhaar doet wat iedereen doet op Youtube: proberen zoveel mogelijk kijktijd binnen te halen. Hoe doe je dat? Door in te spelen op je publiek. Zijn publiek zijn duidelijk jongeren met niet al te hoog IQ. Dus dan ga je dit soort topics aankaarten met wat domme humor, zonder te checken of wat je zegt klopt. Jammer, maar waar.
Hopelijk groeit hij ooit wat ballen en braincells om wat content te maken met meer, goede inhoud. Maar dat zal wel valse hoop zijn.
Plaats reactie