Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Remi schreef: 12 sep 2018, 17:57
Lisa1973 schreef: 12 sep 2018, 17:37
Jennifer84 schreef: 12 sep 2018, 11:40 Mijn nagels zijn al lang gebroken of ingescheurd voordat ze die lengte van jouw nagels hebben.
Ja dat heb ik bij de rechterwijsvinger, die kan ik niet lang laten groeien...al van alles geprobeerd.
Echter blijft deze inscheuren, nagellijm voorkomt wel dat het helemaal tot in het vlees kan scheuren..
Nu met deze nagellak valt het scheurtje niet zo op..
Wel eens het trucje met een theezakje geprobeerd? Een klein stukje van dat papier op je nagel plakken met lijm of doorzichtige nagellak, en daarna gewoon lakken.
Zal dat eens proberen...eigenlijk de enige optie is die nagel eruit te trekken :?
Dan zou die nagel weer goed kunnen terug groeien..
Gebruikersavatar
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Gendereuforie

Bericht door Jennifer84 »

Dat trucje kende ik nog niet, ik ga het zeker proberen
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Gendereuforie

Bericht door Eva »

Remi schreef: 12 sep 2018, 17:57
Lisa1973 schreef: 12 sep 2018, 17:37
Jennifer84 schreef: 12 sep 2018, 11:40 Mijn nagels zijn al lang gebroken of ingescheurd voordat ze die lengte van jouw nagels hebben.
Ja dat heb ik bij de rechterwijsvinger, die kan ik niet lang laten groeien...al van alles geprobeerd.
Echter blijft deze inscheuren, nagellijm voorkomt wel dat het helemaal tot in het vlees kan scheuren..
Nu met deze nagellak valt het scheurtje niet zo op..
Wel eens het trucje met een theezakje geprobeerd? Een klein stukje van dat papier op je nagel plakken met lijm of doorzichtige nagellak, en daarna gewoon lakken.
Ook het trucje met theezakjespapier werkte bij mij niet. Al een aantal jaren laat ik nu acrylnagels zetten en afwerken met gellak. Kost me zo’n 35 euro per 3 weken. Is niet bepaald goedkoop, maar ik heb nu tenminste altijd fatsoenlijke nagels...
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190516 »

:lol:
Mr.X schreef: 01 sep 2018, 15:09
Opvallend dat de vrouwen wel bij elkaar gaan zitten, en de mannen ieder voor zich apart.
We need our man-space, to man-spread. Vooral als het, ahem, warm is.
Offline
Anon20190516
Berichten: 1463
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:33
Gender: Vrouw

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190516 »

Dat ik in de spiegel kijk en zie hoe vrouwelijk mijn gezicht is geworden door de(gedeeltelijke)ffs!
Offline
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Onlangs kreeg ik een compliment in de sportschool van een man achter de balie, hij sprak me aan over mijn veranderde stemgeluid en zei dat ik echt al de baard in de keel kreeg. Hij vroeg of ik in transitie was ("ben je aan de hormonen?") en daarop volgend zei hij dat ik "echt al een kerel begin te worden". Mijn dag kon niet meer stuk. :)
Ik ben wel een beetje sociaal gestoord dus nu weet ik me geen houding meer te geven als hij werkt :roll: :lol:
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190508 »

Afgelopen zondag met @@es2308 en @Jennifer84 naar de stad geweest, packer & binder, en was... Ja, euforisch :lol: en super gezellig!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Gendereuforie

Bericht door Marica »

Ik loop lekker op 9 cm hakken rond en voel mij dan op en top vrouw omdat het mij erg helpt om vrouwelijker te lopen. En dat is wat voor een 100kg bouwvakkerslijf van 179 cm lang.

Geen zere voeten of ander ongemak tot nu toe. Zelfs mijn rug doet niet moeilijk meer en ik sta beter. Vreemd eigenlijk want het hoort eigenlijk niet die palen onder je hielen.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20190508 »

Marica schreef: 08 nov 2018, 13:20 Ik loop lekker op 9 cm hakken rond en voel mij dan op en top vrouw omdat het mij erg helpt om vrouwelijker te lopen. En dat is wat voor een 100kg bouwvakkerslijf van 179 cm lang.

Geen zere voeten of ander ongemak tot nu toe. Zelfs mijn rug doet niet moeilijk meer en ik sta beter. Vreemd eigenlijk want het hoort eigenlijk niet die palen onder je hielen.
"Wetenschappelijk onderzoek suggereert eerder geen effect van hoge hakken op de rug of juist een afvlakking van de lage rug. Daarmee is echter de relatie met rugpijn nog niet aangetoond… Wat enkels, knieën en heupen betreft, is het wel duidelijk dat de belasting op de onderste ledematen toeneemt. Dit kan dan het risico op slijtage deze gewrichten verhogen. Hoge hakken zijn dus toch niet zo gezond…"

:mrgreen: :mrgreen: Lekker dragen, zou je rug niet slechter van moeten worden!
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Re: Gendereuforie

Bericht door Marica »

Eros schreef: 08 nov 2018, 14:02
Marica schreef: 08 nov 2018, 13:20 Ik loop lekker op 9 cm hakken rond en voel mij dan op en top vrouw omdat het mij erg helpt om vrouwelijker te lopen. En dat is wat voor een 100kg bouwvakkerslijf van 179 cm lang.

Geen zere voeten of ander ongemak tot nu toe. Zelfs mijn rug doet niet moeilijk meer en ik sta beter. Vreemd eigenlijk want het hoort eigenlijk niet die palen onder je hielen.
"Wetenschappelijk onderzoek suggereert eerder geen effect van hoge hakken op de rug of juist een afvlakking van de lage rug. Daarmee is echter de relatie met rugpijn nog niet aangetoond… Wat enkels, knieën en heupen betreft, is het wel duidelijk dat de belasting op de onderste ledematen toeneemt. Dit kan dan het risico op slijtage deze gewrichten verhogen. Hoge hakken zijn dus toch niet zo gezond…"

:mrgreen: :mrgreen: Lekker dragen, zou je rug niet slechter van moeten worden!
Nu loop ik op blote voeten en jahoor mijn rug begint weer te zeuren. Maar niet getreurd hoor, normaal loop ik op skechers (damesmodel natuurlijk) en dat bevalt uitermate uitstekend.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)