Ik heb wel een hesje maar vraag me af of eht de goede maat is.. want ik bij me oksels brand het soms en word eht rood en pijnlijk..
ik heb hem ooit gekregen.. dus mischien kan ik ebter 1tje kopen...
binders FTM
-
mick1984
-
Harro
Re: binders FTM
Tja Mick, weet niet of de jouwe dan inderdaad te strak is. Op de site van Danae staan wel maattabellen, dus dan kan je zelf bepalen wat de goede maat is.
Viggo, ik heb een binder met een bh sluiting aan de achterkant, volgens mij zie je daar niets van. Voor zover ik dat dan kan zien/bepalen
Viggo, ik heb een binder met een bh sluiting aan de achterkant, volgens mij zie je daar niets van. Voor zover ik dat dan kan zien/bepalen
-
Paul
Ik heb ook die BH-bandjes binder en daar zie je niks van!
Tenzij je superstrakke shirts gaat dragen natuurlijk.
Tenzij je superstrakke shirts gaat dragen natuurlijk.
-
Timothy123
Ik gebruik nu nog corrigerend ondergoed, een mouwloos stukje dat je normaal over je buik doet volgens mij. Heb hem ooit eens van mijn moeder gehad, en nu dient ie als binder. Ik heb gelukkig ook niet veel dus dat werkt prima voor mij! Helaas heb ik er maar 1, dus ben ook aan het kijken naar binders. Vraag me alleen af, onder een t-shirt of je die niet ziet zitten?
-
Laurens2
Inderdaad een prima idee, gewoon corrigerend ondergoed voor de buik als binder gebruiken. Die moet ik onthouden!Timothy123 schreef:Ik gebruik nu nog corrigerend ondergoed, een mouwloos stukje dat je normaal over je buik doet volgens mij. Heb hem ooit eens van mijn moeder gehad, en nu dient ie als binder. Ik heb gelukkig ook niet veel dus dat werkt prima voor mij! Helaas heb ik er maar 1, dus ben ook aan het kijken naar binders. Vraag me alleen af, onder een t-shirt of je die niet ziet zitten?
Bij mij is het geen probleem en zie je die binder niet zitten. Ik moet zeggen dat ik wel geen strakke shirts draag, en ook geen witte.
-
Martijn
Ik heb nu een licht roze binder. Een rode trui in de was gestopt naast het witte hesje. Wist het van te voren, maar dacht ik gok het er toch maar op.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
-
Laurens2
Lol! Niet dat ik het beter kan maar goed, kan er wel om lachenMartijn schreef:Ik heb nu een licht roze binder. Een rode trui in de was gestopt naast het witte hesje. Wist het van te voren, maar dacht ik gok het er toch maar op.
-
Jake
Gebruikt Danae alleen maar die rekbare stof tegenwoordig? Ik heb een paar jaar geleden binders bij haar gekocht die goed zaten. Een tijdje terug weer een gekocht, maar dit is een totaal andere stof. Op deze nieuwe staat ook 100% lycra, maar het zit veel minder strak en werkt dus veel minder goed. Heb echt het idee alsof het een sport-bh is in plaats van een binder. Ik was eerder wel tevreden, maar dit vind ik het geld niet waard om eerlijk te zijn.
-
Anthony
Dit gevoel heb ik ook. Heb nu een binder van underworks (model 997 as ik mij niet vergis). Deze doet zijn werk veel beter.(Naar mijn mening)Juno schreef:Gebruikt Danae alleen maar die rekbare stof tegenwoordig? Ik heb een paar jaar geleden binders bij haar gekocht die goed zaten. Een tijdje terug weer een gekocht, maar dit is een totaal andere stof. Op deze nieuwe staat ook 100% lycra, maar het zit veel minder strak en werkt dus veel minder goed. Heb echt het idee alsof het een sport-bh is in plaats van een binder. Ik was eerder wel tevreden, maar dit vind ik het geld niet waard om eerlijk te zijn.
Labels zijn voor kleren, maar zelfs dan zijn ze irritant….
-
Holden
Ik had afgelopen week een nieuwe binder besteld. Toen ik 'm kreeg was ik helemaal niet onder de indruk - inderdaad een ander stof die helemaal niet even stevig was als de vorige.Juno schreef:Gebruikt Danae alleen maar die rekbare stof tegenwoordig? Ik heb een paar jaar geleden binders bij haar gekocht die goed zaten. Een tijdje terug weer een gekocht, maar dit is een totaal andere stof. Op deze nieuwe staat ook 100% lycra, maar het zit veel minder strak en werkt dus veel minder goed. Heb echt het idee alsof het een sport-bh is in plaats van een binder. Ik was eerder wel tevreden, maar dit vind ik het geld niet waard om eerlijk te zijn.
Heb meteen een e-mail gestuurd dat ik 'm wil retourneren, ik wacht nog steeds op antwoord. Duurt het meestal lang voordat je wat van Danae hoort? Heb niet eerder met ze gemaild omdat ik nooit problemen had met hun binders.