Ik gebruik altijd een diadeem tijdens het scheren en wat overblijft in een staartje.EmmaJJ schreef: 23 jan 2019, 20:40Ik zit in een tussenfase: net te kort voor een staartstella schreef: 23 jan 2019, 20:31Ik doen het altijd in een strakke staart en dan de staart samen met nog losse plukjes in een klem bovenop mijn hoofd. Het ziet er niet uit, maar ik vind het ideaal voor scheren en douchen zonder haren te wassen.EmmaJJ schreef: 23 jan 2019, 18:54 Niet echt een vraag, maar ik kwam er achter dat ij deze niet aan cis vrouwen kon stellen
Met mijn langere haar wordt scheren moeilijker, het valt steeds terug, ik wilde vragen hoe doen jullie dat dan? En dacht toen pas ..... Duh!
![]()
Trans gerelateerde vragen die je nergens anders kwijt kunt..
-
Jillian
Re: Trans gerelateerde vragen die je nergens anders kwijt kunt..
-
EmmaJJ
Ehh... diadeem????Jillian schreef: 25 jan 2019, 01:21Ik gebruik altijd een diadeem tijdens het scheren en wat overblijft in een staartje.EmmaJJ schreef: 23 jan 2019, 20:40Ik zit in een tussenfase: net te kort voor een staartstella schreef: 23 jan 2019, 20:31
Ik doen het altijd in een strakke staart en dan de staart samen met nog losse plukjes in een klem bovenop mijn hoofd. Het ziet er niet uit, maar ik vind het ideaal voor scheren en douchen zonder haren te wassen.
![]()
emmavoerman.nl
https://www.youtube.com/channel/UCKQsgg ... subscriber
https://www.youtube.com/channel/UCKQsgg ... subscriber
-
stella
Meeste mensen noemen een diadeem een haarband. Een diadeem is dan altijd de stevige variant.
-
EmmaJJ
-
Dean
Well, here I am! What are your other two wishes?