Kunnen waarschijnlijk wel, maar ik vermoed dat bureaucratie gecombineerd met arrogantie zulks onmogelijk maakt.Bont_Gans_Spreeuw schreef: 03 feb 2019, 11:08 Wat balen. Knuffel.
Zou zo'n betrekkelijk eenvoudige operatie niet gewoon bij een uroloog van het MST kunnen?
testicels verwijderen
-
Fris_Gans_Klif
Re: testicels verwijderen
-
Geel_Salamander_Hert
Vervelend voor je, hopelijk gaat de volgende planning wel anderzijds had ze misschien een hele SRS voorbereid die nu niet doorgegaan is.
-
Sluw_Klif_Vlinder
Dat vraag ik mij ook af. Scheelt gigantisch in de reiskosten en ik durf te wedden dat je daar ook geen lange lijst aan spoedgevallen hebt.Bont_Gans_Spreeuw schreef: 03 feb 2019, 11:08 Wat balen. Knuffel.
Zou zo'n betrekkelijk eenvoudige operatie niet gewoon bij een uroloog van het MST kunnen?
Ik las ergens wel dat een "gewone" chirurg wat meer littekenweefsel achter kan laten, waardoor de eventuele toekomstige SRS lastig word. Ik weet niet of dat 100% waar is.
Bedankt voor jullie reacties overigens. Ik vind het medeleven erg lief.
-
Sluw_Klif_Vlinder
Ik zou vandaag opgebelt worden voor een nieuwe afspraak. Inmiddels is het even na drie en heb ik nog niks gehoord. Ik denk dat ik er zelf weer achter aan moet bellen. Bah.
Beloof mij dan ook niet dat ik gebeld word! Jezus, wat een dom gedoe.
Beloof mij dan ook niet dat ik gebeld word! Jezus, wat een dom gedoe.
-
Sluw_Klif_Vlinder
Nieuwe datum nu: 1 maart. Tijd is nog een verrassing. Dit keer door Dr. Smit.
-
Warm_Mus_Gletsjer
Fingers crossed!Sluw_Klif_Vlinder schreef: 05 feb 2019, 14:41 Nieuwe datum nu: 1 maart. Tijd is nog een verrassing. Dit keer door Dr. Smit.
-
Eerlijk_Zwaan_Dolfijn
Jaaaayyyyyy,wat een goed nieuws lieverd .Sluw_Klif_Vlinder schreef: 05 feb 2019, 14:41 Nieuwe datum nu: 1 maart. Tijd is nog een verrassing. Dit keer door Dr. Smit.
Dr Smit is trouwens een kundig chirurg
Hij heeft ook mijn srs gedaan in november 2017...
-
Sluw_Klif_Vlinder
Ik kende eigenlijk alleen Dr. Ozer van naam. Maar we zullen het wel zien!
-
Prachtig_Eend_Egel
- Voornaamwoorden: zij/haar
Eind mei zit ik een jaar aan de hormonen, en eigenlijk wil ik dan ook gelijk een orchiedectomie laten doen. Weet iemand waar ik dat kan laten doen?
Ik zit bij Stepwork en zij vertelden mij dat zij normaal naar Haga verwezen (waar ook mijn endo zit), maar dat 'hun' uroloog daar niet meer werkt. Nu mag ik het dus zelf maar uitzoeken o_O
Ik zit bij Stepwork en zij vertelden mij dat zij normaal naar Haga verwezen (waar ook mijn endo zit), maar dat 'hun' uroloog daar niet meer werkt. Nu mag ik het dus zelf maar uitzoeken o_O
-
Trots_Wilg_Gletsjer
In feite kan elk ziekenhuis dat operaties vanuit de uroloog uitvoert een orchidectomie uitvoeren. Je kan het dus gewoon bij locale ziekenhuizen gaan proberen (met verwijzing van stepwork/huisarts) en bespreken of ze er open voor staan. Ik heb zelf een poging gedaan in Tilburg en daar wilde ze er niet aan beginnen..Prachtig_Eend_Egel schreef: 19 feb 2019, 16:23 Eind mei zit ik een jaar aan de hormonen, en eigenlijk wil ik dan ook gelijk een orchiedectomie laten doen. Weet iemand waar ik dat kan laten doen?
Waar je wel rekening mee moet houden is dat de meeste urologen geen ervaring hebben met een orchidectomie voor transgenders. Indien je geen behoefte hebt aan een geslachtsoperatie maakt dat weinig uit, anders zal je zelf de uroloog moeten uitleggen hoe ze de operatie moeten uitvoeren (eventueel kan ik je via PB daarmee helpen).