Huidlijm prothese

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
DiegoLucas
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mei 2013, 02:02
Gender: Trans FtM
Locatie: --

Huidlijm prothese

Bericht door DiegoLucas »

Goedendag,

Ik hbe een kleine vraag maar weet niet zeker of dit de juiste topic daarvoor is..

Maar ik ben opzoek naar lijm voor de huid waarmee je een ftm STP penis prothese daar beneden kan vast plakken en wat ook goed blijft zitten.

Ik ben de harnassen een beetje erg zat en dat zit ook niet zo zijn, maar los in de onderbroek na een dagje lopen zit ie bij mij ondersteboven.

Iemand enig idee wat werkt en lang blijft zitten?
Anon20200101
Berichten: 1108
Lid geworden op: 23 jan 2019, 10:52
Gender: ———

Re: Huidlijm prothese

Bericht door Anon20200101 »

Ik heb daar geen ervaring mee, maar droeg met veel plezier een paar maanden borst protheses van deze, site.
https://gendercat.com
De maker van al deze producten (inclusief allerlei adhesive kits) is zelf MtF.

Ik droeg cup C en die konden door de goede adhesive kit zonder bh gedragen worden.
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Huidlijm prothese

Bericht door Benjamin »

Even voor de duidelijkheid: je bedoelt neem ik aan wateroplosbare huidlijm? Met normale huidlijm, de soort die voor wonden wordt gebruikt, zou ik niet gaan rommelen daar beneden. Dat is vragen om huidproblemen. Ook bij wateroplosbare huidlijm heb ik mijn twijfels. Je zou Mastix kunnen proberen, dat wordt gebruikt voor het gezicht dus in theorie zou de schaamstreek ook moeten kunnen. Echter in mijn ervaring kan zelfs Mastix irriteren, zeker als je een gevoelige huid hebt. Bij dagelijks gebruik zal het weer erger zijn. En je zult dan zeer zorgvuldig moeten gaan scheren, want schaamharen eruit rukken is geen lolletje.

Mocht je het willen proberen, ik heb hier nog Mastix Extra en spul om de huid te reinigen staab. Ik gebruik geen Mastix meer wegens eerder genoemde huidproblemen. Stuur het met plezier op tegen verzendkosten.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -