Het tweede portret staat nu online: http://www.tijd-voor-t.nl/portretten/po ... er-fokker/" target="_blank
Ik ben bezig met het derde, daarna ga ik weer gesprekken plannen. Aan iedereen op de wachtlijst: geen zorgen, jullie komen allemaal aan de beurt. Als je op hoogte wilt blijven van de portretten kun je ook kijken op mijn twitter: http://www.twitter.com/noortjesonderen" target="_blank
Gezocht: deelnemers voor interviews
-
Noor S.
-
Minne
Re: Gezocht: deelnemers voor interviews
Heel tof gedaan, na zo die verhalen gelezen te hebben zou ik ook graag mee willen doen 
-
Jessy
Het derde portret (van mijn vriendin en mij samen) staat nu online: klik hier
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Grote goden, dat hakt er wel in, Jessy!
Met dat HIV-verhaal moet je wel voorzichtig zijn. Er zijn onder wetenschappers nogal wat twijfels over. Je weet me te bereiken.
Met dat HIV-verhaal moet je wel voorzichtig zijn. Er zijn onder wetenschappers nogal wat twijfels over. Je weet me te bereiken.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Barbarella
Heel erg heftig Jessy,
Ik hoop dat jullie lang gelukkig samen kunnen zijn.
Levendula
Ik hoop dat jullie lang gelukkig samen kunnen zijn.
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Jessy
Eva, wat voor twijfels bedoel je precies?
Levendula, dank je! We zijn alleszins heel gelukkig elkaar gevonden te hebben, en lopen allebei niet weg voor elkaars problemen. Het doet enorm goed om open over álles te kunnen spreken.
Levendula, dank je! We zijn alleszins heel gelukkig elkaar gevonden te hebben, en lopen allebei niet weg voor elkaars problemen. Het doet enorm goed om open over álles te kunnen spreken.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
-
Anon20180501
Ik kan me onmogelijk aan de indruk onttrekken dat jullie voor elkaar bestemd zijn, Jessy.
Veel geluk samen in jullie verdere leven.
Ik ben net als jij nieuwsgierig naar het verhaal van Eva over die twijfels onder wetenschappers.
Liefs Daniela
Veel geluk samen in jullie verdere leven.
Ik ben net als jij nieuwsgierig naar het verhaal van Eva over die twijfels onder wetenschappers.
Liefs Daniela
-
Sabrina40
Zoiets is, behalve dan dat HIV aspect, toch haast te mooi om waar te zijn ! Volhouden hoor en samen heel veel geluk toegewenst door Sabrina
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Ik wil dit draadje niet stuk maken, maar zoek eens op House of Numbers. De uitvinder/ontdekker van het virus (Luc Montagnier) doet daarin heel heldere uitspraken.Jessy schreef:Eva, wat voor twijfels bedoel je precies?
Back on topic, stel ik voor.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Sabrina40
Zojuist is ook mijn portret door Noortje Sonderen onder de link
http://www.tijd-voor-t.nl/portretten/po ... ter-horst/" target="_blank geplaatst.
Ook langs deze weg wil ik haar hartelijk danken voor de bijzonder prettige wijze, waarop zij het interview heeft gedaan en wij over de eindversie van het portret nog van gedachten hebben kunnen wisselen. Zeker als het om belevenissen gaat, die zich over een periode van vele tientallen jaren uitstrekken, kan het nuttig zijn om de geschetste gevoelsindrukken toch nog iets anders te nuanceren. Ook in dat vlak is een discussie met Noortje op een heel positieve wijze mogelijk gebleken, waardoor een betrokkene zich helemaal in het eigen portret kan terugvinden.
Ik waardeer dit initiatief om, naast wetenschappelijke rapporten en droge statistieken, de enorme diversiteit in de transgender wereld ook in deze serie zeer persoonlijke portretten treffend tot uitdrukking te laten komen. Er bestaat niet alleen een grote diversiteit in transgender gevoelens die verschillende mensen ervaren, maar ook een groot verschil in de wijze waarop men, rekening houdend met vele andere factoren, die in meerdere of mindere mate de ruimte kan of wil geven.
Ik hoop dat een grote serie van dit soort portretten vele mensen op een of meerdere ideeën zal brengen, die mogelijk ook in hun eigen leven toepasbaar zouden kunnen zijn. En met name wens ik natuurlijk Noortje toe, dat deze weg haar zal helpen om een volledig bij haar passende levenswijze te kunnen vinden.
http://www.tijd-voor-t.nl/portretten/po ... ter-horst/" target="_blank geplaatst.
Ook langs deze weg wil ik haar hartelijk danken voor de bijzonder prettige wijze, waarop zij het interview heeft gedaan en wij over de eindversie van het portret nog van gedachten hebben kunnen wisselen. Zeker als het om belevenissen gaat, die zich over een periode van vele tientallen jaren uitstrekken, kan het nuttig zijn om de geschetste gevoelsindrukken toch nog iets anders te nuanceren. Ook in dat vlak is een discussie met Noortje op een heel positieve wijze mogelijk gebleken, waardoor een betrokkene zich helemaal in het eigen portret kan terugvinden.
Ik waardeer dit initiatief om, naast wetenschappelijke rapporten en droge statistieken, de enorme diversiteit in de transgender wereld ook in deze serie zeer persoonlijke portretten treffend tot uitdrukking te laten komen. Er bestaat niet alleen een grote diversiteit in transgender gevoelens die verschillende mensen ervaren, maar ook een groot verschil in de wijze waarop men, rekening houdend met vele andere factoren, die in meerdere of mindere mate de ruimte kan of wil geven.
Ik hoop dat een grote serie van dit soort portretten vele mensen op een of meerdere ideeën zal brengen, die mogelijk ook in hun eigen leven toepasbaar zouden kunnen zijn. En met name wens ik natuurlijk Noortje toe, dat deze weg haar zal helpen om een volledig bij haar passende levenswijze te kunnen vinden.